Inlägg från: mugglesfan |Visa alla inlägg
  • mugglesfan

Nu har jag gjort det igen..... del 4

aha - ny tråd! (redan?! men jag hänger väl inte med )

Jag testade ditt tips i helgen Vickan på Fre Sutter Home .... (svårt namn) men tyvärr var det ingen hit hos mig Jag vet inte vad det är men jag tycker de här alkofria vinerna smakar jäst på ngt sätt...? Dessutom vill jag gärna ha lite torrare smak och det får man ju inte direkt... men tack för tipset iaf - nu har jag ju gett det en rejäl chans. Får fortsätta på alkofria ölen i några mån till

• mugglesfan

Bra att du inte har ångest över 30-årsgränsen Vickan - jag tyckte också mest det var kul att fylla 30. Är numera 36 men känner mig som 30 fortfarande

Jag hade skräcktema på min 30-årsfest och alla kom utklädda - det var en bra samtalsöppnare En kille var utklädd till Sherlock Holmes (med rutig gubbkeps och allt) och vi frågade "öh, skräcktema?". Han svarade nöjt "ja, bovarnas skräck!". En annan kille kom som häxa, inkl svart klänning, svarta strumpbyxor och sådana svarta lackskor med ett silverspänne på, svart långhårig peruk, "krokig" mössa och vårtig näsa. Jag kände inte igen honom! Kul med killar som vågar klä ut sig i klänning!!! (obs han är helt hetero)

• mugglesfan

*slänger in en ny kung*

kul att se vem som vinner matchen!

• mugglesfan

alltså frullan - virtuell skumpa borde tom du få dricka?! *tar en stooor klunk*

• mugglesfan

Aha, finns KP fortfarande? Den läste jag som liten - superbra tidning! Har inte sett den någonstans på säkert 20 år (är 36 ) så jag trodde den var "död".

Min mamma tog upp det här med preventivmedel och sex mm när jag var 13. Jag tyckte hon var otroligt pinsam men nu i efterhand så gjorde hon det nog på ett väldigt bra sätt - rättframt bara. Och så sa hon en väldigt bra grej: "om du råkar illa ut på något sätt, tex blir med barn eller ngt annat, så kom till mig först så ska jag hjälpa dig reda ut det". Det gav en väldig trygghet att veta att man kunde gå hem och få hjälp med vad det vara månde. Sedan kanske det i sig gjorde att man inte behövde testa så mkt konstigt, var ganska ordentlig när jag växte upp

Ingen skumpakubb idag? Frullan verkar uppslukad av jobb så kungen får nog vara ifred

• mugglesfan

knyta sig - såhär tidigt en lördag?!

Vickan: har du sett vad som hänt i andra tråden? Du som följt oss länge kanske är intresserad...?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4