Inlägg från: Bröllopstokiig |Visa alla inlägg
  • Bröllopstokiig

Nu har jag gjort det igen..... del 4

Aaaaaaah, Zozo, jag vill åka på semester nu! Cruisa runt bland vingårdarna .... underbart! Vickan, är du säker på att du verkligen vill ha körkort? Jag skulle gärna bli av med mitt nu innan semestern så att maken fick köra bil och jag prova vin. :D

Vi har bilat genom Loiredalen en gång och det var fantastiskt vackert! Trappan i Chambord, trädgården i Villandry, blommande körsbärsträd nere i floden ....

• Bröllopstokiig

HSB ja...jo man har hört av dem nu. de ville ha till en ändrign i det bef kontraktet på den person som skulla till dem. detta var inget problem till att fixa för bef värd och det ska vara gjort nu, dock måste vi skicka det nya kontrakten till alla värdar samt att vi måste skriva om en grej på vår bytesansökan så att alla uppgifter stämmer...suck! så nu väntar vi på det nya kontraktet sen kör vi igen....

tydligen ska det inte vara ngt probelm, vi är alla kreditkollade o klara utan det ska enbart röra sig om en administrativ fördröjning - hoppas hoppas men jag ropar inte hej ännu!

flyttdag satt till 2 juni ff... börjar bli lite stressad över det för blir det ingen flytt så firar vi 30-åringen 26 samt 27 maj...

• Bröllopstokiig

coooolt med mail från mormor - Zozo!!

Min morfar skaffade sig hemsida på gamla dagar, han fick lite hjälp förstås men coolt var det. Nu lever han inte längre så hemsidan är borta - men maila med morfar var häftigt värre!!!

Han skrev dessutom sina memoarer på datorn och den boken har precis tryckts - så här 3 år efter att han dött....

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4