Nu har jag gjort det igen..... del 4
jag lägger ned björndebatten - tjejen är ju DELÄGARE Och behöver inte tänka tralalalala - så befriande det måste vara;)
jag lägger ned björndebatten - tjejen är ju DELÄGARE Och behöver inte tänka tralalalala - så befriande det måste vara;)
o nej jag menar hennes m2b är delägare så därför behöver inte hon tänka så var de visst...;)
TRÅÅÅÅÅÅÅFERRRRE!!! *Wiiiihoooo*
JAG e PÅ!!
skicka hit ngt gott, stärkande och som får mig att glömma axelvärken NU Snälla!
Vickan - mixar du ihop ngt?
ok tjejer -
jornötsringarna ligger i den BLÅ skålen och dillchipsen i den RÖDA, den GULA skålen har grillchips och de 2 genomskinliga har nötblandingar och popcorn
groggvirke står på LILLA bordet - funderar på att svinga ihop en drink m ngn schweppes läsk - det var längesen!
Zozo - ja där fick vi den förklaringen, ävne om det har en mildare påverkan när det e pappan som är delägare;););):D
Pennnnnny llllaaaaaane - is in my ears nin my eyes ---
Nä? vad är det där fö musik? Vinyl 107? jag vill ha ngt mer med fart i...
BYYYYT!
jaha - vickan fixar ihop en fest o sen drar hon! vet ngn vart hon skulle? till bolaget? eller håller hon på o fixar till sig kanske?
nu är det oh baby...yeaaaaaaaah o baby, oooooo oh baby - ngn gammal buddy holly eller ngt
chuck buddy var det visst *wiiiihoooo*
PS - läs dansande björnen nu...herregud
tillbaka till beatles - caaaaaaaaant buy my loooooove caaaaaant buy me loooove *sjunger högt o shit vilken röst!*