Fniss.. här händer det saker när jag är och fikar.. hi hi...
Page och Anne på grönkulla - vi får väl starta en gemensam blogg.. hi hi...
Teorin är tråkig, men jag tyckte att det var väldigt enkelt egentligen och jag kommer nog ihåg det mesta fortfarande. Det är rätt enkelt att plugga in med hjälp av dataspelsliknande program.
Historien om det hemska rödljuset har jag bearbetat noggrant, det krävde nästan terapi för att jag skulle förlika mig med mitt öde där.
Varför jag inte tog upp min falna mantel direkt och gjorde en uppkörning till så snart som möjligt?
Svar: För att Vickans krångliga liv med flyttar, sommarjobb, studier, livskriser och annat inte riktigt tillät det. Tur att jag lugnat ner mig sen dess!
Telestubben - men om pinalerna från IKEA är jobbiga att kånka på så är ju 500 spänn ganska lite för att slippa en massa krångel. Favoriten på den fronten var när maken och jag köpte nya sängar som kördes hem till hålan OCH kånkades upp för våra tre trappor till det facila priset av 650 spänn! För transporten alltså! SÅ NAJS!
Anne på Grönkulla - jaaa ditt liv och övningskörning känns ju som en mer än krånglig kombination... hm... och undertecknad ska nog genast sluta gnälla över att jag måste lägga semesterdagar på intensivkurs... mina semesterdagar är ju inte riktigt lika galet efterlängtade som dina.... din galna utlandssvensk där...