Nu har jag gjort det igen..... del 4
Hallaaaa!?
Jag hoppar in en snabbis. Har vralmycket att göra men saknar er..
Öh Vickan jag fattar inget av ditt kafferesonemang.. Hur kan man brygga kaffe pa kallt vatten? Da fattar jag att du mar daligt av det.. urkkk! Eller var det en daligt fungerande kaffebryggare? hmmmm.. mysterium!
Annars är det fint här i Luxemburg - vädret är stralande och varmt och jag är gräsänka. Maken flaxade iväg till London igar för nagonslags nu-ska-vi-lära-känna-varandra-bättre-men-kalla-det-arbete-resa och kommer inte hem förrän ikväll.
Bröllopet i familjen var trevligt (och det blev svartvitt tillslut; hittade en halteneckväst i vitt och en snygg sjal) men inget omvälvande. Vi var helt slut efter helgen eftersom vi hade försökt fa med alla vi skulle hinna träffa pa sa kort tid...
Bilen rullar fint - det är en otrolig lyx att ha egen bil! Vi har ju aldrig haft det förut (ja om man inte räknar min gamla volvo som jag ärvde av farfar - den var 2 ar äldre än jag och hade en jätteratt och automatlada!)
Ah, vi har just bestämt att vi ska till Sverige o Finland pa semestern i augusti. Vi bilar upp via Skane och Stockholm, bat över till Abo och sa bilar vi upp till mormor ovanför Vaasa och tar baten till Tyskland fran Helsingfors pa hemvägen!