Nu har jag gjort det igen..... del 4
hello girlsen! Jag har OCKSA ett sant kontor.. där armarna klibbar fast pa bordet innan lunch pa sommaren och där man huttrar pa vintern.. och jag har som bonus en käck heltäckningsmatta!
hello girlsen! Jag har OCKSA ett sant kontor.. där armarna klibbar fast pa bordet innan lunch pa sommaren och där man huttrar pa vintern.. och jag har som bonus en käck heltäckningsmatta!
snusk? Var det nagon som sa snusk??
Hmmm... det var väldigt länge sedan jag sade... PITT!
Ah sa skönt jag behövde mig ett gott.. fniss (och inget annat, sa hâr dags iaf) idag !
Pitt pa smygisen med!!! wahahahahaoahaoa *djâvulskt skratt*
Pitt igen!
Telis, jag har alltid rakat benen med vanlig rakhyvel och det funkar bra för mig. Gôr det lite snabbt när jag duschar, aret om. Är för feg för vax.. och sa gillar jag inte att det maste växa ut först..
Anne.. Ja, VEM passar i arets mode egentligen. Allt ser ut som stora hösäckar pa mig. De här underbara (not) puffârmarna eller jâttevida holkärmarna.. Why?
Men Siiiiiiiis o Lady! Sa kan ni väl inte säga.. blir ju nyfiken... (Och det är bara i Lifterens guide till galaxen som det är kul att ha svaret utan att ha fragan...) Ut med det nu!
Kattsvans?! Men... det later ju mysigt! Lent o gosigt liksom, och det är mina ben INTE när de blir langhariga...
ah vi firar TVA ettariga bröllopsdagar i ar vi! Vicken lyx!
Ja du Vickan.. och bade maken och jag som annars är synnerligen jordnära och praktiska människor far nagot fanigt, rosablommigt i blicken när vi tänker pa veckan... Saaa fantastiskt härligt det var!
ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
ahhhhhhhhhhhhhhhhh
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
jag star inte uuuuuuuuuuuuuuuuuuut!
Hmmmm.. som de inte skulle vaga fraga om? Om kvinnor? om just er?