Nenne din spjuver - jag är SÅÅÅÅÅ vansinnigt avis på dig för att du har en BALKONG att trixa till med en massa blommor och grönbladiga saker och whatever!! Vi HAAAAR inte ens någon j*kla balkong - inte ens en liten fransk. DÄÄÄÄÄR kan du väl ändå snacka total MISÄR??????? *lassar på med Nennes nymyntade sega röda gubbar*
Och Sister som ÄÄÄÄLSKAR att ruinera sig och sambon i den ljuva sköna maj... :( :( :(
VickisPickis
Åh, välkommmen att gråta ut i Mulliga Vädurars Intresseförening! :( jag fattar inte heller (eller jo, det gör jag ju, egentligen) hur jag kunde bli så här ENORM!! I likhet med dig så har jag en karl som gillar allt han ser i viket fall (och det är ju en hel del, höhöhö *försök till humor*) men JAAAAAG är inte fullt så nöjd!! Så Yes girl - jag fattar da problem!
I mitt fall heter nog lösningen mindre snansk å mer promenera. Men jag sitter ju här med min synkade trådmens och tycker allt är överjobbigt.... :(
I dagarna är det Husvisning i Our Hole. Funderar på att gå bara för att Vickans "Gå-på-visningsprat" har influerat mig. Man måste ju öva, hahaha! :D
Igår däremot, gjorde vi något rikitgt rikitgt kul! Ett ganska rejält tilltaget antal mil förde oss till en Riktig Stad och DÄÄÄR mina vänner fanns det en Body Shop butk! *myser* Så nu har Sis skaffat en massa icke djurtestat jox som doftar väldigt intensivt av jordgubbe :D :D :D *snifar och myser, sniffar och myser - oj, grannarna börjar nog fundera snart :o*
Det är kul att skämma bort sig själv :) :) :)
Trådkram på er allihopa! På tal om "Tråd" och "Kram" och "Graviditet" förresten - läste i senaste numret av Illustrerad Vetenskap (mycket intressant tidning) att maneter förkar ig genom att hanen släpper loss sina sädesceller i vattnet, i form av långa trådar.
Honorna ÄTER sedan dessa trådar, varefter befruktning sker i honans mage :o
Tja, jag lämnar det fritt till er satt dra vilka växlar ni vill på detta.