Men sister! mitt i prick *e vi nät syrror eller inte så säg;)* ja Tubbies och vickan oxå för den delen;);)
yes vi pratar BEBIS och inte Bebisverkstad... den har redan flyttat in och hej o hå fort gick det;) slutade m piller och 1 månad senare var jag gravid - hej o hå säger jag bara - hur gick det till??? vi hade ju tänkt oss att det skulla ta liiite längre tid, jag menar jag har ju ätit p-piller i snart 11 år utan avbrott!
Är nu i vecka 9 och BF är runt 10 december... *jag som sagt att jag minsann inte ska ha ett decemberbarn-- ja hej du* missfallsrisken är ff rätt så stor så jag ropar inte hej ännu, dock så känner jag mig så super gravid så jag kan inte hålla det hemligt så länge till för min omgivning (mår illa som få, yrsel, sover HELA tiden, vaknar på nätterna, drömmer än mer galan drömmar, har cravings, humörsvängningar, jätttesvullen mag :( ja U name it)
vi var på inskrivning igår och nästa vecka är det läkarbesök, och sen är det ngt som heter KUB och sen är det UL osv osv hur många förkortningar som helst att hålla reda på!
så tjejer JAG tänker INTE lämna den här tråden så ni kommer att få dras m mina bekymmer o besvär i den mån jag delger dem de närmaste månaderna till förlossningen *ve o fasa ungen ska ju ut sen oxå - hade glömt den delen*