• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • viktualia

jaaa jag har gjort en enkätundersökning där jag skickade ut 1100 enkäter och jag har fått lite dålig svarsfrekvens.... skulle behöva sisådär 200-300 svar till för att kunna säga att svaren är statistiskt säkerställda!

• viktualia

jag kanske ska tillägga att jag var förberedd på att det skulle bli låg svarsfrekvens.. men det är ju lite trist...

vad händer i era spännande liv idag då?

• Sister of the Night

Nej Vickan, vad tråkigt för dig!! *klappar på*
    Ja det är ju säkert kul att sitta och klura ut vettiga frågor när man inte får nåt svar tillbaka! :(

I mitt spännande liv.... :D :D :D
    Tja, den snygga karln jag har knipit ligger och sussar sött på soffan. Och själv... ja, det vet ni ju redan! Sen blir det något aktivare. Men just nu, bara ssssssooooooft :)

• Sister of the Night

Ja, inte SANT?!?! :D :D :D *skrattar så magen guppar lite snyggt*

Vilken fantastiskt fin groda!
    Säkert rätt giftig, med tanke på de klara färgerna.

Det pågår en ganska intressant diskussion (nåja, kanske väl stort ord) i en av granntrådarna.
    Historien bakom är att svärmor (varför i hela världen är det alltid _svärmödrarna_ vs _svärdöttrarna_?!?) har tillåtit familjefest i trädgårn, men även bjudit in i sammanhanget icke eftertraktade släktingar.
    TS är förstås irriterad.

Men är saker och ting alltid svarta eller vita...?
    Ibland undrar jag ;) :D

• viktualia

Sis - jag såg den där tråden och tänkte " jaaa VARFÖR utsätta sig för att blanda in svärföräldrar/föräldrar i bröllopsplaneringen" *suck*

• Sister of the Night

_Där_ sa du ett sanningens ord! *flinar glatt*

• viktualia

japp! Vi gjorde allt vi kunde för att hålla alla och ingen utanför vår bröllopsplanering. Ingen fick sponsra och ingen fick hjälpa till i förväg i nån större utsträckning. Allt för att vi 1. klarar oss själva 2. slipper komma i närheten av konflikter.

Våra familjer hjälpte oss att duka i festlokalen dagen innan bröllopet. Jag instruerade svärmor till en uppgift, som hon genomförde men INTE med samma petnoga omsorg som jag skulle gjort. Det var verkligen en skitsak i sammanhanget och jag sa inget till varken henne eller nån annan. MEN jag kan som sagt ana vad som hänt om vi involverat familjerna mer och tidigare....

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4