Nu har jag gjort det igen..... del 4
Najs att du är här Zozo!!
Ska vi dra igång partajet då??
Jag börjar med att korka upp lite schysst torr cider... det är jag sugen på nu!
Najs att du är här Zozo!!
Ska vi dra igång partajet då??
Jag börjar med att korka upp lite schysst torr cider... det är jag sugen på nu!
Zozo - den var svår... nån förståsigpåare skulle nog tipsa om nån starkt som nån konstig konjak eller whisky eller nåt...
Skååååål alla grevar och baroner!
Botten upp!
dags att dra på sig solglajjorna och glida ut i solen och häva i sig lite mer prit tror jag!!!
Några 24 grader är det definitivt INTE här... men helt iskallt är det troligen inte... men det där lät mysigt... så Zozo - skicka hit din helikopter *snälla*
fniss fniss... japp farligt farligt.. du får väl se om det finns nåt schysst ställe i Lux?!?!
hm... ingen helikoper inom synhåll. nu drar jag för helgen.
kram på alla!
tjooo
en mysig helg har passerat. jag har tränat - lördag; Cyklade i över en timma. söndag; tog årets första runda i joggingspåret.
och jag har ÖVNINGSKÖRT - kors i alla tak som finns... både igår och idag! heja mig! Bara lite läbbigt, jag minns nog faktiskt lite om hur man gör och kopplingsfoten hittade dragläget rätt fort! Heja Vickan!!!!
Muffins - Jag har övningskört med maken. Min plan är att övningsköra ett tag med honom så att jag kommer igång lite. Sen tänker jag gå intensivkurs i sommar, sånt finns här i stan. Kostnad??? 10 tusen skulle jag tro.
Omsan - har du koll på det här?
www.brollopstorget.se/Forum-1-7/m2229878.html
Godmorgning allihop!
Vickan på jobbet och verkligen på hugget! Nu ska det bli vettiga saker gjorda!!!!
Varför denna energi - svar: Jag sov ruttet dåligt i natt och då hann jag gå igenom allt och inget... baaaaa hata för varma täcken!!!
Omsan - fniss.. jaaa jag roade mig ju ganska friskt med att göra research i bröllopsförsäkringstråden.. hi hi... rolig grej! *skakar på huvudet* men det är väl nåt som skulle passa bridezillor som hand i handsken... eller ska vi säga ring på fingret.. hi hi
Matskedsgumman och Pela är ju verkligen på vift!!!! *saknar er*
MrsO är ju dock inne då och då och rapporterar från renoveringsprojekten! Maken och jag ska på visning nr 2 imorgon. Lyckas vi köpa huset så lär renoveringen bli min variant på "BT-avvänjning" - åtminstone för ett tag.... hm..
Telestubben - hoppas att du får känna dig frisk och pigg och glad nu!
Sis - det är så ROLIGT att du hänger på msnen också!! Och du - jag gjorde ALLT jag skrev igår. Efter kl 14 hann jag: handla mat, laga två rätter (en till matlådor ), babbla i telefon, övningsköra med maken, fila på ansökan och softa på balkongen. UTAN stress! hi hi!