halloj tjejer!
helgen har varit bra, fullt m folk som firade maken och jag stod vid spisen i ett antal timmar - maten blev super och vi har ätit och druckit som hästar (alkoholfritt vin för mig)
igår däremot så hade jag o dottern sååå ont i magen så vi var hemma båda två, skönt för sova o vila var ngt jag inte hann med under helgen alls!
hinner inte jobba heller riktigt har såå mkt att fixa med, säljer min brudklänning nu, ska snart arrangera flytt, M's syster kommer på fredag, dottern har dansuppvisning och karate gradering, skolavslutning, körverksamhet samt att hon ska till pappa vilken dag som helst...
jag behöver oxå tid o pengar för att shoppa nytt snart nu... kan inte ha några byxor längre, visst det GÅR att knäppa dem m till följd att man får såväl valkar som JÄTTEont i magen, vill inte ha ngt som sitter åt nu, tycker att det jobbigt även m bh!
vickan - tror nog att ringen passar dig bra, själv vill jag itne bära ngt annat än guld på mina händer, gillar inte ngt annat. har blivit helt kär i en ring som man ser på posters i tunnelbanan nu, en guldring m topaz i mitten - såååå fin! bara 3000kr ungefär...:(