tjena tjejer!
har jobbat på här på fm men nu känns det som om uften har gått ur mig och dessutom har jag ont i magen och då e man inte så karsk (var sugen på allt möjligt igår och jag åt det också, haha)
kom till jobbet mkt sent i morse då mannen var hysteriskt kärlekskrank, han passar väl på såhär sista dagen utan ngn närvarnade för sen i em så kommer ju syrran;) nu är han på väg till Arlanda, nervös som få - lillasyster e ju ute o reser helt själv i stora världen:)
ska snart gå hem, måste fixa iordning det sita därhemma, har en stoooor tvätt hög som legat sen i tisdags kväll och det kan ju vara kul om den iaf är borta när hon kommer.
idag känns det verkligen att det e fredag! härligt!
festen som maken var med o fixade igår blev en succé sååå mkt folk och massor av kändisar dessutom, paparazzis överallt och då precis just då är maken och resten av basket laget iklädda små korta shorts ala hotpants, vita linnen, vita knästrumpor och en fluga i guld... det vore ju bara för mkt om han figurerar på bild ngnstans sådär, han pratade m syskonen DaSilva när det kom en paparazzi och tog massor av bilder...haha herregud vad de såg ut!! (har sett bilder)