Nu har jag gjort det igen..... del 4
Usch! Har itne haft nån internet på hela dan. Har suttit och bitit på naglarna! Hur ska detta gå?!??!?!
Usch! Har itne haft nån internet på hela dan. Har suttit och bitit på naglarna! Hur ska detta gå?!??!?!
Morrn tjejer!
Hurtiga som vanligt ser jag. :D
MsK
Japp! Man har blitt lite störd av allt plugg. Blir sååå chockad över att det inte finns ngt att plugga till. :o:D Men nu har det återgått till det normala. Shoppa, fika... you name it! :D
Det enda som skulle va bra är lite svalare väder. Orkar knappt tänka på färden. Läs: Kollektivtrafik *bastu*
Åhh, det var längesen det var snuskprat här. Sen Janne och leffe stack. Typ... *piip piip*
Vem var det? :?;):D
På tal om pitten *ähum* prinsen, har inte tänkt på det innan men min grabb blir faktiskt maskulint gräsänka :D (Va heter det?) i 6 veckor. :o
Snuskhumrarna sa Bull. Saknar dem sååå. snyft*
Det är sååå varmt. Snart dunstar jag bort.
btw- Idag har jag hennashoppat. Fundrar på att färga håret innan jag åker. Ibland är jag så f*ing envis. *måste ju ha rött hår* :?
Tjena Anne! Är du här inne för en snabbis? :D:D:D:D
Sis
Jag har och funderat över det! Gravtråden låter liite deppig. :?
Var det ett omedvetet fleskrivning - Miffolina? Det finns ju en som heter så på BT.
Nice, Vickan!
Kan du berätta mer om ekologiska bindor. Vart köpte du imtimservetterna? Är det engångsförpackade? pris?
Hello girls!
Vilket väder. OCh det blåser. Gött!
Nice Tellis! Badkar!!!! *avis* Jag brukar raka mig men funderar på skaffa en rakhyvel/trimmer. Har funderat på att vaxa också. Men... men... det kräver mod! :o :D