Borde finnas en "JAG ÄR HELT SLUT OCH MÖRBULTAD-OCH VILL BARA KOLLAPSA"-smiley, eller hur?
Igår, märkte jag, när jag skulle ta fram mitt pass från sitt sedvanliga ställe... surpriiise, näpp, där var det inte. Vända upp&ner på hela lägenheten. Näpp. Puttsväck.
Kolla upp hur jag ska kunna klämma in att fixa provisoriskt, att provisoriskt pass funkar i slovakien och ungern, (österrike och tyskland är ju med i schengen så det oroar jag mig inte för), labourday= inget har öppet... bläääääää. Dom har chockhöjt priset (980 pix, där rök skatteåterbäringen) och jag har en lucka på 3 timmar i malmö i morgon när det måste göras, innan jag åker till kastrup. Gaaaaah - streeeeess... För i stockholm har dom då slutat göra provisoriska pass - det får man åka ut till arlanda för! sick.
Som tur var var alla mina studenter idag jätteduktiga och snabba, så jag har iaf hunnit ringa och kolat allt idag, och kommit hem i tid så jag hinner packa i ordning i kväll. För här ser ut som ett bombnedslag som jag rotat
Jag har varit så överstressad att nu har jag fått knockout och sitter helt passiv ist. Bara kollar rakt fram som värsta psykbrytet och slår mig själv i skallen med en stekpanna emellanåt, slarvmaja!!!
Men - huvudsaken är att det löser sig, det får vara värt varenda korvöre, för i morrn SKA jag till meine Liebe! Ska bli typ seklets mest mysiga vecka. Damn så mysigt det ska bli! Jag får leva på luft och kärlek helt enkelt.
Kollar väl in här sinsemellan, och pejlar läget. Ville mest in och säga puss&kram till er alla, och hoppas ni haft en härlig valborg och 1:a maj!