Nu har jag gjort det igen..... del 4
Hej flicks! :)
Och tack för ytterligare inskramlade gratulationer *myser och pyser å det grövsta* :D :D :D
Jaha Vicks - det är snart din tur på riktigt.
Nojig än....?
Hej flicks! :)
Och tack för ytterligare inskramlade gratulationer *myser och pyser å det grövsta* :D :D :D
Jaha Vicks - det är snart din tur på riktigt.
Nojig än....?
Mmmm, lät ju som något som skulle kunna slinka ner.... :D
jag trodde att jag skulle få jordens jättenoja, men.... Inte ett dugg *pustar ut*
Japp, det är skumt med föräldrar som blir äldre sådär. Säger detsamma!
jag nojjade hårt lagom till 20-strecket. Hahahaha, liksom, jag hade väl nån poäng med tänket antar jag men det låter lite kul nu förstås :D
Tjena omsan! :)
Ronny & Ragge *fnissar* aaaah, that took me back :D
Nä, nyförlovad med Mr Prins så lär det ju knappast finnas anledning att krisa samman heller ;) :) Och att vara gravid måste ju vara rätt "stort" (nåja, inte bara i bokstavlig mening alltså :D). En period för sig själv md väninnor, träning och självbejakande låter inte heller särskilt tråkigt! Ser man det sådär så finns det ju liksom ALDRIG nån ursäkt för en fettig åldersnoja *gapskratt*
God morgon girlisar :)
Muffin *Sister blir glad, stora kramen tillbaka*
Kul att se dig med! Japp, hör och lär! ;)
Pela
Man tackar! :) *visslar glatt*
Pom-pomar också för dig och din "efter-sjuktiden-problematik"!!
Det är egentligen helt galet att man ska behöva jaga ikapp efter en sjukledighet! :o
Mjukstart vore ju bra mycket vettigare. Så man inte trillar dit igen ju!
Vicks
Mmmmmm, man blörjar haja ett och annat med den där msn:en.... ;) *ser ytterst mallig ut över sina erövrade färdigheter*
*"blörjar" :D :D :D :D :D
Shit, nu får jag vänta på att nån skriver emellan.... Så man inte får trassel med BT :o
Men hej allihopa hursomhelst och omsan, det där lät sådär lagom mysigt :( *skickar tröst*
gurka
Hej Tellis :) :) :)
Ååååååååååååååååååååååååååååååååååhhh, jag hade också gärna travat med! *Sister tycker synd om sig själv i en annan del av -hm- världen*