Nu har jag gjort det igen..... del 4
Hello.. zzzzzz.. Fy sjutton vad jag är trött igen.. vad ÄR det med mig. känner mig seg hela tiden... jag kan ju sjutton inte vara vartrött sa här länge.. Väl?
Hello.. zzzzzz.. Fy sjutton vad jag är trött igen.. vad ÄR det med mig. känner mig seg hela tiden... jag kan ju sjutton inte vara vartrött sa här länge.. Väl?
Hmmm.. kanske du har rätt Vickan... far nog se över maten ocksa; har blivit alldeles för lite grönsaker senaste tiden. Nu gar jag ju iaf mellan 30 min och 1h om dagen... alltid ngt..
ö, nu gick min chef och la sig IGEN
här âr heldött.. alla matte vara pa semester fortfarande...
Go Vickan, Go Vickan *pompom* etc etc äh, sôk bara! i värsta fall.. sa far du jobbet
Ah pom! Aaaah POM! Aaaah pompompompiddelipom! Hejja Vickan, friskt fördrag...
*snygg spagat i va-hon-nu-hette-igen-hon-i-rosa-sparkdrâkt-som-körde-gymprogram-pa-80talet-stil*
Gomorron girlsen, förresten! värst vad ni varit flitiga i garkväll..
Och Sis, näe, chefen är en hon och hon far minsann ga och lägga sig nagon annanstans! Sa kinkig är jag!
WOW, en flickflack.. det har jag minsann bara sett pa film!
Lanefeldt var det ju.. *ryyyys*
fast du glömde käcka Cindy Crawford..; Alltsa VEM skulle vilja gympa med den rumpan pa tvn framför sig?!
Jaha, da har vi alltsa slösat kalorier i onödan här.. jag känner mig onekligen lite vek och svältande (typ julegris)
Lunch? Kommer genast! *sätter av i rasande fart norrut men trikaernas pompomar slängande i vinden*
Flämt, stank pust stön *rosa fartvind närmar sig Hamburg*