tjena tjejer, varit på avd möte. och nu är det bestämt att vi ska sitta på ett våningsplan, dvs hälften i landskap...bläh!! hoppas att jag inte drabbas bara.
ang pappans försörjningbit av dottern - nej han betalr inget utöver underhållstödet som går genom försäkringskassan. dvs jag får samma summa pengar ifrån försäkringskassan varje månad, medan han betlar till kassan baserat på sin betalningsförmåga. idagsläget har han a-kassa och betalar typ 200kr/månaden. underhållet ska täcka vardagliga kostnader samt i viss mån kläder, men stora inköp samt aktivieter, försäkringar, fritids, resor,mediciner, cyklar ja u name it, är utöver...
och de har ju inga pengar heter det och har hetat i 6 år nu... eller egentligen sen dottern föddes då han inte tycker at barn ska kosta så mkt som de gör...
vi har inte heller några pengar men som boende förälder kommer man inte undan m det argumentet tyvärr...
jaja, dottern ska itne lida för att vi har det knapert, utan man får dra in på saker till sig själv, hade tänkt att köpa nya adidasskor då mina är trasig men det får jag ta til hösten istället, känns lite trist när alla handlar nytt hela tiden men det är oandra sidan ett val vi gjorde när vi bestämde oss för att leva ihop och börja den långa resan till framgång...
nus ka jag ut o gå lite, tjingeling