inte lyckas jag hålla mig härifrån... *sluta skriv nu oms - börja jobba* men jag måste in i körkorts debatten!
jag anser att körkort är säkert bra att ha - om man bor utanför en storstad alt har 10 ungar som måste sjussas till 14 aktiviteter. vidare anser jag att 1 person i hushållet bör ha körkort - just för att ibland vill man åka på bil semester alt att ngt kan hända då man behöver ha bil.
Oandrasidan tycker jag att körkort hänger ihop med bil - varför ha körkort men ingen bil? och ska man ha bil ska den vara miljövänlig (Ej bensin)och praktiskt (bra bagage utrymme), snygg, gott om benutrymme, AC, bra soundsystem, osv osv dvs en bil som kostar mkt pengar.. och oxå då mkt pengar i försäkring och parkering (iaf om man bor i sthlm)
så nej - det skulle inte räcka m körkortspengar till mig, ge mig en sisådär 500.000kr och ja, då kan vi sätta igång:)
maken ska väl ta det svenska körkortet under året ev nästa, han har ju haft körkort i 12 år och sen januari i år är det inte längre giltigt här så då msåta man börja om från början m teori, lektioner etc - men det kommer att ske framöver