• sannaj90

sexsidor igen!!

PennyJenny :
    jag frågade honom igår om han inte kännde att han gjorde fel el dåligt samvete och det hade han haft efter det, har man det tycker jag att det är ett tecken att man vet att man gör nått som sårad den andra. men varför gå man in igen då?? , han har sagt att han har raderat några gånger med när han varit där, men han säger att han inte har varit där många gånger.

• sannaj90

Han kan inte ge mig ett svar, det enda riktiga och ärliga svar han kan ge mig var att han ville titta på bilder, som när han gå in ofta på olika sidor och titta på det ex bilar, och sånt som andra har tagit. Men jag köper inte det svaret. jag vet att han mår dåligt av det nu. För att han har svikit mig och att han har förstört bilden av honom. Jag tror verkligen att han åångra mig men sveket är jobbigt..

• sannaj90

Misery :
    jag trodde inte han var en sån kille som var tvungen att kolla på sånna sidor, vi har tittat på porrfilmer och det är ok, skulle bli ledsen om han gjorde det själv men att gå in på en sån sida där du lägger upp dina egna nakenkort det kan jag inte acceptera! och sen att han jämnför det lite som att titta på vilka kort som helst, han gjorde det inte för upphetsning säger han , jag är inte korkad... det är ju knappast estetiska bilder på den sidan...

• sannaj90

PennyJenny ;
    han har inget svar och att han inte tittade för upphetsningen skull.... låter som en dålig bortförklaring.

• sannaj90

Misery ;
    nej han har inte lagt upp några bilder. Nej jag uppskatta inte att han titta på nakna kort på tjejer som kan vara en granne.. det känns inte så värst kul! tror inte han skulle uppskatta om jag pratade med nån på webcam som r*nkade . är nästan samma sak för mig..

• sannaj90

jag är inte så förtjust i porr heller men tycker det är en stor skillnad för mig. Jag vet själv vad jagt tycker sen att vi alla dra olika gränser och tycker olika är självklart!

Men ja jag tycker att det är en stor skillnad på att titta på en porrfilm och att titta på tjejer som har lagt ut kort på sig själva.

Porrfilm bli man ju oftast upphetsad av just att se på andra har sex , men titta inte (förhoppningsviss) hur snygga "skådisarna" är. Att gå ut på en sida för att titta på en tjej som en naken då titta man just på kroppen, utseendet och det är väldigt "laddat" för mig och det vet han, pga av att jag är överviktig så jag känner mig väldigt kränkt,sårad av att han tittat på andra som jag är säker på är smala och snygga.

Ja jag vet att jag måste bygga på min självkänsla men av en sådan här händelse som jag även har burit på länge gör knappast allting bättre tvärtom.

• sannaj90

Misery
    Ja det vet han, för annars känner han mig inte...

Nej verkligen inte!

• sannaj90

Vi har bott ihop i 3,5 år. Vi har diskuterat vissa saker som är ungefär samma ämne vad man tycker och tänker, till ex har jag sagt (vi ska inte gifta oss,inget planerat) att skulle han få en strippa på sin svensexa så skulle jag inte acceptera det. Jag kan inte ge dig något specifikt.

• sannaj90

Misery :
    Nej det tycker inte jag heller, sen tycker jag att om man själv känner att man gör nått fel så borde man inte göra om det.Man ska alltid lita på sin magkänsla. Man vet oftast vad man själv inte skulle vilja att den andra gör.

• sannaj90

pickolina :
    hoppas det med, men vet ej hur!, är förtvivlad över detta, tänker på detta hela tiden, jag tror att det gör mest ont eftersom jag själv inte är nöjd men min kropp, och då gör det ont att han har tittat på bilder på smala tjejer, antar dom är smala . Kanske tom med unga tjejer.

• sannaj90

Jag håller på att rasa ihop , bli inte klokare av att vi diskutera det hade varit bättre om jag inget hade sagt. Han vet inte varför , han säger själv att han inte gjorde detta innan men kanske nu pga av att vårat förhållande har varit på glid, tycker det svaret känns inte bra, ska han göra det varje gång det krisar sig?

• sannaj90

Sillal :
    Jag beklagar verkligen, det måste har gjort fruktasnvärt ont, hur har du gått vidare el kan man gå vidrae efter nått sånt?.
    Jag är tacksam att du delade med din berätelse jag har ett öga på honom, han har lovat att han (hmm) aldrig ska gå in på en sån sida igen. Och att syftet endast var att titta på bilder, men det såra ändå..
    *Kram*

Svar på tråden sexsidor igen!!