Är m2b den bästa ni haft? ärligt nu
Är m2b den bästa ni haft? (i sängkammaren förstås)? Var ärliga nu...
Min m2b är topp 3 (av 10).
Är m2b den bästa ni haft? (i sängkammaren förstås)? Var ärliga nu...
Min m2b är topp 3 (av 10).
Vad bra att folk vågade svara! För egen del finns det lite kvar att kämpa på innan vi utklassar hela min lista...
Måste berätta om en positiv erfarenhet för alla tjejer som är lite besvikna: jag hade jordens sämsta s*x med en kille jag var ihop med. Vi kunde aldrig prata om det konstruktivt, han blev bara "påhoppad". Efter vi gjort slut och liksom sket i vilket hade vi nåt av det bästa s*x jag nånsin har haft!
Alltså finns det hopp, även för de sämsta! Jag tror man måste släppa taget lite. Men när man är väldigt kär och så vill man inte riskera för mycket. Det kan göra att man får det sämre i längden.
En liten tanke...
Kul att läsa allas inlägg! Jag hade först en del hångel utan krångel med m2b som ledde till sex utan krav senare. Han var en riktig hemlig älskare som jag inte presenterade för nån. Sen med tiden ville jag göra andra saker med honom också, som att äta ihop. Han hälsade på mig i utlandet och jag släppte inte ut honom mer än nån timme! haha, han reste lååångt och såg bara mina fyra vita väggar (och mig) på en hel vecka.
Så man kan säga att jag testkör också. Inte när jag var yngre och gud vad mycket tid som ödslades på en kille som absolut inte brydde sig hur jag hade det!
Ang att ta initiativ är m2b bra och allting är bra kring hela akten och efter och att vilja göra mig mycket MYCKET glad.
Däremot hade storleken kunnat vara en annan. Lite extra... hade inte skadat.
Norrsken: absolut! Jag krymper på en vecka! Men det är bra för då känns det alltid bättre sen. I för sig går det sällan en vecka mellan varven.
Ni andra då? Hur ofta är "vanligt"?
Vad tråkigt Norrsken. Men jag tror många har det så, man måste ju ha ork till sex. Det är nog vårt största hinder.
Men jag är glad att det är fredag för vi brukar ägna mesta delen av helgen till sex... hehe... helt i mitt tycke. Fast man undrar hur förhållandet kommer ändras när man får barn och fast jobb (just nu har vi inte så krävande jobb/studier). Det får väl tiden utvisa... Hur kan man njuta fullt ut och släppa loss om man har barn som kan höra? Hur gör man? Jag är ganska högljudd. Förlitar mig på många "helger med mormor" som hon också hoppas på... nån dag.
Hm... Pickolina, det kan ju vara så. För egen del känner jag att jag är mindre efter mensen. Vet inte exakt varför, kanske det du säger? För mig är det i alla fall en behaglig känsla... som att han öppnar mig igen Love it!