• Joleen

Är m2b den bästa ni haft? ärligt nu

Hej,

Vilken rolig diskussion! Min m2b är den bästa nu, men det var han inte från början! Han är ganska konservativ och pryd men allt eftersom har jag lyckats mjuka upp honom och nu har vi en väldigt avslappnad relation till s*x och tycker om att experimentera!

• Joleen

jagärsåkär:

Sånt har jag också funderat på och när man pratar med människor runt om kring så har i alla fall inte jag hört någon säga att sexet varit lika bra eller bättre efter barn, snarare tvärtom. Jag och min m2b vill inte ha barn så jag behöver inte oroa mig för det men jag tror att det viktiga är att ha tid till varandra. Att då och då har barnvakt och kunna ha sex högljutt, åka iväg på en weekendresa bara ni två och ägna er åt varandra etc.

Sen säger många kvinnor att deras sexlust minskat kraftigt efter graviditet och förlossning och det spelar ju såklart också en stor roll!

• Joleen

Inhibeo:

"Nice guys finish last": de är helt enkelt bäst. Min blivande man skulle aldrig avsluta utan att jag fått komma många gånger (oftast runt 5-6 org*smer), och så kollar han alltid av om jag är redo för att avsluta och hur jag i så fall vill göra det (i, på magen, på brösten etc).

Hmm, blev mycket intim info där...

Svar på tråden Är m2b den bästa ni haft? ärligt nu