• pickolina

    Är m2b den bästa ni haft? ärligt nu

    Sjatiir - Fastnar det så dyker det aldrig upp...

  • pickolina

    Min förra var sjukt bra, gick inte att jämföra med tidigare partners.. Så efter honom så är jag lite deppig inför framtiden och har just nu "sexpaus"... *s* Får väl hoppas att det finns fler som han! :)

  • pickolina

    Jag "testkör" alltid! ;):D Det som är bra med det är att man redan från början har en ohämmad och avslappnad attityd gentemot varandra i sexuella situationer.. :)

    Jag verkar oxå tämligen ensam om att inte kunna bli kär om attraktionen och sexet inte är helt 100%? Jag tappar intresset och blir helt av.. Kanske knäppt?!

  • pickolina

    Misery - I know!.. Men jag har verkligen försökt och det går bara inte, trist men sant.. Jag verkar dock tämligen ensam om att fungera så har jag insett. Skratt..

  • pickolina

    Kan det inte vara så att man är mera på/beredd om man har sex ofta. Att kropp och psyke är mera "ready to go" så att säga? Att man helt enkelt kommit av sig lite om man låtit tiden gå och att det då krävs mer för att starta igång och att det är därför som man upplever att man blivit mindre?

  • pickolina

    Egg & milk - Kul att läsa. Jag tror att det framförallt handlar om attraktionen för min del oxå och att det är där det brustit.. Jag tror nog att det är pga bristande attraktion som jag blir så "av" efter sexet och kanske inte alltid sexet i sig. Gällande perfekt sex från första stund, så har jag liksom du, bara upplevt det med en person (jag har oxå haft ett antal partners). Det är faktiskt den enda som jag upplevt det med "punkt". Från första stund och under flera år framåt. Får väl hoppas att jag träffar flera sådana under min livsstid, trots att statisktiken talar mot det. Skratt.. :D

    Gällande storleken så föredrar jag mindre killar framför större.. Jag tycker inte riktigt om känslan när det stöter mot livmodertappen.. Dessutom har dom "mindre" killarna jag varit med oxå varit bättre.. :)

  • pickolina

    Dessutom så har dom "mindre" killarna jag varit med haft lättare att komma. Vilket jag ser som en fördel då man kan styra hur länge man vill ha sex.. Jag blir nämligen alltid uttråkad när killen kan hålla på länge.....

    Shit, vilka issues jag har! *asg*

  • pickolina

    ~Norrsken~ Puh! Vad skönt att höra att det finns fler.. *s*

  • Meddelande borttaget
  • pickolina

    Gah, hamnade i filtret..

    Det har jag oxå upplevt.. Att jag blir torr efter ett tag alltså, men jag har tolkat det som att det är till följd av minskad upphetsning helt enkelt.

    Måste även hålla med till 110% om att det är vääldigt upphetsande med killar som har lätt för att komma! :D

    Jag tycker att det är perfekt helt enkelt. Det är sexigt och upphetsande och man kan avsluta när man vill och man kan oftast fortsätta om man vill oxå, med hjälp av "start/stopp-tekniken". Super! :D

  • pickolina

    lilla söta fröken fräken - Jag har faktiskt ingen aning. Det är min personliga erfarenhet av dom killar jag varit med i alla fall.. Det har ingen vetenskaplig grund alls. Jag har aldrig hört talats om ett sådant samband men jag har absolut upplevt att det är så. Om det bara varit en ren tillfällighet vet jag inte men jag har ändå varit med några stycken.. :D

    Jag förstår att du känner som du gör.. Det låter inte alls som ett kul läge. Hoppas att ni kan lösa det.

  • pickolina

    lilla söta fröken fräken - Ja det är en ganska intressant fundering faktiskt.. Det här med storlek-snabbhet-anatomi.. :)

    Hoppas att han är villig att lyssna på dig och sedan villig att försöka testa sig fram till något som tillfredsställer er båda. Det handlar ju faktiskt om det, att båda ska vara så nöjda som möjligt!

    Trist att du inte träffat killar som är villiga att tillfredsställa dig efter dom kommit.. Det finns sådana killar! :D

  • pickolina

    lilla söta fröken fräken - En sak som ni kan göra är ju att ha pauser i själva penetreringen och göra annat istället. Ifall det är just den biten som du känner är jobbig och som gör att du "tröttnar". Det fungerar nog inte för alla men för många kan jag tänka mig...

  • pickolina

    Rat - Visst är den?! :D Mitt favoritämne.. :D

    Egg & milk - Jag tror att du har en poäng i att killen kanske skulle reagera på ett negativt sätt.. Men kanske inte om man lägger fram det på ett bra sätt?! För om hon tycker att det blir jobbigt att det tar tid för honom så måste dom ju lösa det. Självklart utan att sätta press på honom.. Men kanske genom att ändra sina rutiner, sitt sätt att ha sex. Om han vet att långvarig penetrering är jobbigt för henne så kanske dom båda kan hitta på nya och andra sätt och att stimulera varandra på. Om man inte säger som man känner så är det ju svårt att förändra situationen.

    Jag förstår även att hon känner sig osäker.. Att han tar tid är en sak (alla är ju olika), men tillsammans med det fakrum att han inte vill ge orals*ex så förstår jag mer än väl att tankar, oro och osäkerhet dyker upp.

    Tja, bara lite tankar...

  • pickolina

    jagärsåkär - Min syster och svåger hånglar fortfarande hela tiden. Dom smeker och klämmer på varandra och har sex ofta. Detta trots 20år tillsammans och 2 barn. Om man vill så går det uppenbarligen.. :)

  • pickolina

    jagärsåkär - Visst är det skönt?! Jag har samma oro som dig. Därför är det så himla skönt och uppmuntrande att se att det kan gå.. Det är så härligt att se dom tillsammans.

Svar på tråden Är m2b den bästa ni haft? ärligt nu