• mammaK

Gotlandstråd inför sommaren 2007 del 3

Hej! Senaste tråden är stängd för svar så jag startade en ny för jag hittade ingen ny.

• Svar på tråden Gotlandstråd inför sommaren 2007 del 3
  • Sojo0012

hej!

får man vara med? :) har bröllopsdatum 21 juli och vi funderar på varmrätt till middagen, har ni några bra tips?

• PennyJenny

18 augusti gifter vi oss.

• waldener

Vi gifter oss den 25 augusti. Vigseln blir utomhus på hällarna, prällen är bokad. Festen blir Kneippbyn, Rotundan.

Mer eller mindre bestämt hur inbjudan ska se ut, kommer att bli lite tapet tema, beståller tapet o papper till veckan, hoppas att skicka ut dem innan påsk. Sedan blir det en websida med ytterligare information. Vi kommer att köra lite tredagars fest, många gäster från utlandet och fastlandet som aldrig setts. Tror det blir bra att de får lära känna varandra på golf o grillning på fredagen.

Har hittat en Garamaj klänning som jag ska prova till veckan, hoppas att den blir bra.

• Världens lyckligaste!

hej på er gotlandsbrudar!

Jag gifter mig på midsommarafton och min frisör har avbokat! Panik, nu är alla fullbokade och jag vet inte vad jag ska göra. Är det någon av ser som känner någon eller har lite "kontakter" som kan hjälpa mig? Nu är jag beredd att betala en rejäl slant bara jag får hjälp!

Snälla....

• mammaK

jag kan kolla med min frisör, hon utbildar sig ännu men är jätteduktig. Jag frågar henne om det är ok att jag ger ut hennes nummer och sen skriver jag här igen.

• Världens lyckligaste!

mammaK,

tack snälla, det vore fantastiskt!

• mammaK

Världens lyckligaste!
    Du kan få hennes nummer. Har du en mail så kan du få uppgifter.

• **honey**

Hej tjejer! Vet ni något bra ställe för att fixa snygga naglar inför den stora dagen?

• Gutan

mammaK

Vem är Jörgen Kristiansson? Är det en profisionell fotograf eller en vän?
    Har inte hört om honom förut.

Svar på tråden Gotlandstråd inför sommaren 2007 del 3