• Stina  28/6 2003

    BT-träff i Gävle

    Tjejer, nu är det väl dags! Jul o nyår har varit så nu ska vi ju ses. När? Var? Kom med förslag!!
    /Stina

  • Svar på tråden BT-träff i Gävle
  • plommongurkan

    Det passar mig oxå den 22 feb.

  • Stina  28/6 2003

    Då är 22a spikat. Var o vilken tid?
    /Stina

  • Mira2003

    Jag föreslog datumet....så någon annan får komma med tid och kanske någon tredje med platsen...*s*

  • plommongurkan

    Ni får gärna komma med förslag på mötesplats då jag inte är riktigt hemma på Gävle.

  • Mira2003

    JA....vi flyttar väl upp igen då...
    HALLÅ!!! alla Gävlebrudar, vart är ni??

  • Stina  28/6 2003

    Alla Gävlebrudar är välkomna hem till mig den 22 februari, ska vi säga klockan 18.00? Medtag din bröllopsplanering, bilder, inbjudningskort skisser, eller den kompletta bröllopsberättelsen med bilder och allt, om du redan är gift! Maila mig för att få adressen!
    kristina@online.se
    /Stina

  • Mira2003

    Flyttar upp Gävlebrudarna igen.
    Jag väntar fortfarande på svar från dig Stina. Har du fått mitt mail?

  • Stina  28/6 2003

    Nu har jag mailat!

  • tessie

    hej hej på er gävlebrudar...
    här är en som är i startgroparna i sin planering...det är väl nu 53 veckor till den stora dagen...

    kul att ni ordnar med träffar.. han ni setts nångång än?

  • Mira2003

    Vi är än så länge tre som ska ses på lördag.

  • tessie

    ja det vore jätte trevligt... jag ska se hur allt ser ut å hör av min i morgon till dig... vilen tid e det ?

  • Mira2003

    Alltså....18.00 på lördag.
    Jag ringer nog innan jag kommer.

  • Stina  28/6 2003

    *Skrattar* Min m2b visste inte om att ni skulle komma till oss, jag trodde han skulle vara borta då på kvällen, men det visade sig att han kommer att vara hemma. Men jag tror inte han kommer att delta så aktivt i bröllopspratet! Vad kul det ska bli!!
    /Stina

  • tessie

    hej stina... jag kan tyvärr inte komma då mina föräldrar kommer på besök i helgen men om ni kommer ses nån mer gång är jag jätte intresserad att vara med...

    ha det så trevligt på lördag
    //therese

  • Mira2003

    Jag vet inte hur det är med er.....men jag hade iaf himla trevligt när vi träffades. Skulle gärna göra om det.
    *kram*

Svar på tråden BT-träff i Gävle