Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Pumanprinsen: Japp, den vid heden -festen ska vi ha ute i spekeröd på en bygdegård.
Tezz- tänk på att folk betalar dyra pengar för att göra sina läppar fylliga...
Pumanprinsen: Japp, den vid heden -festen ska vi ha ute i spekeröd på en bygdegård.
Tezz- tänk på att folk betalar dyra pengar för att göra sina läppar fylliga...
Bauti - vilken tur du har!!!!!!
men, i en inramningsaffär??
Carma - ja, tänk om det inte hinner gå över, vad ska man säga då?
hej alla glada!!
Som ni märker har jag inte varit inne, men Js jobb blev inställt - blir på mån istället så vi har bara umgått och varit en familj. Och dessutom har jag till råga på allt varit toooookförkyld.
Men, påsken har gått i lugnets tecken och det var precis vad vi behövde..
Dock är det stortpåskkalas med min familj imorgon så då är friden slut
Kram på er och glader påsk!
nickes.......inte fått något mail jue
hej allesammans!
Snart dags att gå till jobbet - usch kommer inte hinna titta in här mycket inte alls nästan, bara på morgonen!
Nickes- har fått ditt mail - äntligen Hinner inte svara på det nu men håll ut, svarar så fort jag hinner - typ ikväll eller imorgon.
Helgen var skön, hände inte mycket alls men BIL satan gick sönder. Och rejält dessutom. Vi har haft världens otur med bilen som vi ägt i 1,5år. Sa till J att nästa gång det är dags att köpa bil så ska JAG bestämma.
På 1,5 år har följande hänt:
* Kopplingen rasade veckan innan jul 2005
*vi tappade hela avgassystemet veckan efter jul 2005
*Innerskärmen vid hjulhuset sprack
* Ett ENORMT stort elfel förra sommaren - på verkstaden hade dom aldrig sett något liknande.
Suck....pengar i sjön!! Det som hände nu var att elfelet kom tillbaka - (när du bromsar lyser dimljuset, blinkar du åt vänster lyser bromsljuset, åt höger dimljuset m.m.) Bagagelåset pajade så vi får inte upp luckan, J var för snabb i backningen ut ur garaget så han prickade backspegeln som sprack OCH kompressionen i gasen försvann på väg upp till stenungsund i sön så den gör MAX 70 på 5:ans växel.
för er som varit i k-dala å finns det en låååång brant backe innan man kommer upp dit, vi kom knappt upp för den på 1:ans växel...Suck........
JAG SKA ALDRIG KÖPA EN FRANSK BIL IGEN!!!
Nästa gång blir det en VOLVO!!
oj vilket långt inlägg - hoppas att ni inte somnade...
Kanske ska tillägga att Ac-systemet även brann strax efter att vi tappade avgassystemet
Känns samtidigt sorgligt att behöva sälja en bil som jag i princip lagat allt som går att laga på....... Alla reservdelar är ju nya
Hanssons skrädderi i kompassen är rätt bra och billiga.
Lykke - tro mig, vi har funderat på att elda upp den, putta ut den i havet, lämna den i bergsjön med nycklarna i Alltihop.....
addiz- så länge BT fungerar så klarar man allt
Nu lämnar jag er alla. Ha en underbar dag!