Inlägg från: Nickes-to-be |Visa alla inlägg
  • Nickes-to-be

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Sitter och småläser lite i tråden så jag svarar lite här och där efter hand!

Tezz; Jag har tips på en fotograf, jag kan maila dig info om du vill.
    SKrik bara till (dvs maila mig!)

• Nickes-to-be

*fnissar* Läste just Tezz inlägg om det hon läst om jasminriset... undra vad den tjejen tänkte på??? (alltså hon som skrev om jasminriset, inte Tezz)

• Nickes-to-be

Åh! Jag vill oxå ha mail med festprogram från Puman och planeringstips!!!

• Nickes-to-be

Tezz: Hur går det med TV:n?? Jag jobbar just med att försöka få folk att stänga AV tvn så att de som äter i matsalen ska få nån matro.. du borde få jobbro ju!!!!
    Kan du inte klippa av sladden när ingen ser?

• Nickes-to-be

*vinkar*
    Njaa inte så nervös än. Bara lite ibland när jag tänker på hur mycket jag har kvar att göra *gulp*
    Vi har desssutom gett oss in i renovera-hallen-projekt så det blir mest sånt grejande just nu.

• Nickes-to-be

Hej på er

Nibla - tråkigt att höra om ditt jobb

Carma - gööörsnygga kort!! Himla fint hjärta

Har hållt på att tapetsera våran hall hela helgen, nu är det klart så när som på några lister och det blev kanonbra! Ska lägga ut lite bilder på våran blogg nån dag.

Imorgon ska jag till frisören på konsultation inför dagen B - spännande!
    Har varit jätteeffektiv med bröllopsplaner i förra veckan, fått bockat av en massa grejor på min lista, känns skönt.

Hoppas alla mår bra!
    Kram från mig!

• Nickes-to-be

Freda: Trist med huvudvärk, hoppas den har gått över nu!

Har bestämt tårta, frisyr, köpt tiara.... massa saker att pricka av från listan.
    Nu ska jag bara leta efter bilnycklarna oxå som jag lagt nånstans i röran efter hall-renoveringen... *suckar*

• Nickes-to-be

Hej på er!
    Vilket underbart väder!! Tänk om man ändå hade fortsatt vara mammaledig

Läste i tråden att nån bokat tid för naglar.. har ni några bra tips om var man ska gå? Har aldrig gjort nåt sånt förut men tänkte göra det inför bröllopet. Det finns ett ställe nära där jag bor men jag får aldrig tag på henne

Har nån hört nåt från Fru Nibla? Hur är det med henne och hur går det???

• Nickes-to-be

Grattis Miss P till vinnandet över ex-arbetsgivaren oxå!!

• Nickes-to-be

Idag är det EN MÅNAD kvar för oss!!!!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3