Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
God morgon tjejer!
Min morgon började bra, tills jag kom till jobbet och sprang rakt på både sura kollegor och kunder...
En av mina arbetsuppgifter är att ha hand om den interna bärbara telefonin. När en telefon går sönder fixar jag rep. eller ny. Vi har en telefonmodell som inte går att köpa in mer så vi byter sakta ut den mot en annan. Min sambo jobbar ju på en annan avdelning på samma företag och hans telefon gick sönder för nått år sedan så han är en av (ja, kanske 15 st. andra) som fått den nya.
Jo? så kom en kollega till honom idag och frågade om han kunde få ett nytt batteri till sin tel. (han har den gamla modellen) Jag sa att det går inte för att de säljs inte längre utan han får ta ett av dom andra som ligger ute i en byscha. Så sa han att det finns ju andra nya telefoner. Jag svarade att ja, vi håller på att byta ut dom gamla, men eftersom det inte är nått fel på din telefon så kan vi ju inte bara byta ut den för att du ska få en ny. Då säger han: Jo, men din sambo har ju fått en ny!!!!!
Blev lite i arg! Jag svarade honom att många andra fått den nya telefonen och att det var det löjligaste jag hört på mycket länge!!!