Inlägg från: FredagenDen13 |Visa alla inlägg
  • FredagenDen13

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

lykke07: Vad skönt att det är någon som har vaknat på rätt sida. Det känns som att jag vaknade udner sängen idag
    :-/
    Åh vad spännande!
    Självklart måste man ju lyssna på vad det är för några som sjunger. Tänk om du står där i kyrkan & det blir bara fel. Nej, tjuvlyssna du med gott samvete!

• FredagenDen13

Fröken Malm: Så det blev ingen hippa i helgen? Tänkte på dig i söndags, när jag själv var bakis... å funderade på hur bakis du kanske va

• FredagenDen13

TezzAmore: Jag håller med dig, det var inte skoj att vakn a under sängen!

Hur har dig dag börjat?

• FredagenDen13

lykke07: Åh, rabarberpaj!!!
    *dreglar lite* Jag hade kunnat tröstäta det till frukost när som helst.

• FredagenDen13

TezzAmore: *diggar din sång*
    Låter ju inte bra att gå omkring med ont i magen så länge... du får gå och kolla dig om det inte går över nu i dagarna.
    Jag skall till läkaren i morgon, för uppföljning på mina bihåler. Jag var och röntgade dem i förra veckan & nu skall de besluta om de skall operera mig. Jag hoppas verkligen de kan fixa till detta. Man blir tokig av att inte bli frisk... är säkert inne på pencillin runda nr 4 i år *suckar*

• FredagenDen13

TezzAmore: Okej, då hoppas vi på det!

Jag skall GÅ vårruset med jobbarkompisarna, men jag försöker säkert leta rätt på er sedan. Men ni behöver inte fixa med fika för min del.

• FredagenDen13

lykke07: Inte illa!!!!
    Men hjälp, nu är det dax för mig att skärpa mig. Har ju hur mycket som helst som skall bokas...

• FredagenDen13

Vad skönt det är att höra att det är fler än vi som kommer att önska oss pengar. Jag har verkligen haft ångest över detta...

• FredagenDen13

Fröken Malm: Jag skall behålla mitt, å min blivande kommer att ta mitt efternamn. Min Ph är en Nilsson, så det var aldrig någon diskution om hur vi skall ha det.

TezzAmore:
    Hade gärna velat ha mail ang resebidrag... om det går för sig

• FredagenDen13

Kommer ni alla ha presenter till gästerna?
    *funderar lite*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3