Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Tezz.... hur går det??? *håller tummar*
Tezz.... hur går det??? *håller tummar*
nej jag svarar på lite mejl men inte på sådana somkräver tanke. Surfar runt lite, gör vigselprogram och funderar på om det inte snart är lunch... produktivt....
Nån som har tips på bra sömmerska?
Grattis Tezz... vi visste ju att du skulle klara det!
Addiz- ja gärna. Om du har lust att kolla vore jag kanontacksam. Jag visar bild på fredag på vad jag tänkt mig
för att inte tala om när vi gjorde en pyramid och bensparkar....
Jag behöver idéer och hjälp
-löften. Har ni samma löften? (vi gifter ju oss borgerligt)Läser man dem var sin gång- kan det bli tjatigt? eller skall man läsa hälften var eller samtidigt?
-vigselprogram. skall jag skriva ut själva texten på dikte, löfte och raderna ur Profeten? skall man skriva ut namn på de som deltar- vigselförättare, musiker, solister och textläsare?
Katzz... ledsen att jag förvirrar*s*. Jag som brukar skryta hur bra jag är på Göteborg
Addiz-tack
Hmmm... ja det är nog bäst. Hmmmm hur skall jag få plats... Tar med mig skissen på fredag så jag får era kloka råd
Japp vi skall träffa henne (som vi tror skall vara vigselförättare) den 19 april. R har pratat med henne o tyckte hon verkade riktigt trevlig
Vi betalar 35 kr/bit för vår tårta men då kommer vi ha en specialdesignad täcke
hej hopp Linum... CPH var perfekt. Underbart hotell o massor av champaagne. Helt ok att du skriker... jag hör ju lite dåligt....
Hur har helgen varit?
japp- excel-fil här med. Vi kanske skall jämföre listor nån dag