Inlägg från: Nickes-to-be |Visa alla inlägg
  • Nickes-to-be

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

hehe fanns inte hatten i fler storlekar då?

• Nickes-to-be

Hehe på engelska bröllop har man ju alltid hatt.. iaf gästerna

• Nickes-to-be

haha Klädkod: Hatt-krav.. hehe

• Nickes-to-be

Godförmiddag i solskenet! Sitter här med håret fullt av färg, ja hårfärg då alltså! Tänkte vara lite snygg i håret när jag börjar på mitt nya jobb imorgon

Kommer ni hem till mig och fikar nån gång så ska ni få se bilder från engelskt bröllop med värsta hattparaden.. *garvar*
    Vi kommer antagligen ha några hattbeklädda damer när vi gifter oss - har ju engelsk släkt

• Nickes-to-be

Hallå tjejer!
    Jag har mailat er, sorry att bilderna är så stora....
    Ska läsa ikapp senare och skriva lite mer då hoppas jag hinner... måste bara handla, byta blöja, laga mat... puh!!

Kram!!!

• Nickes-to-be

Halloj!
    Börjar med att säga GLAD PÅSK!!
    Har inte kunnat kika in här nu när jag jobbar och på kvällarna så har jag inte orkat eller haft tid. Har ju lilleman och storasyster oxå när jag kommer hem, och man har ju saknat dem när man plötsligt är borta på dagarna

Ingen som råååkar ha msn igång på kvällarna? Saknar ju er oxå!!

Jag vill följa med på fredag den 13:e!!!

Bauti: Kan du ha 39 i skor så kommer jag sälja ena paret (antagligen dom för 69:- men har inte bestämt mig riktigt än.... )
    Och det är ju ett kap

För några veckor sen när jag var på föräldragrupp så var där en av mammorna som plötsligt sa: jag ska gå på bröllopstårtkurs i helgen, ingen som ska gifta sig snart??! Joo jag!! Hon är konditor/bagare tydligen så jag fick lite info och bilder av henne på mailen, så om nån är intresserad så säg till mig så ska ni få infon ni oxå!!

Får jag lov att vara lite besvärlig? Om det är nån sån där intressant fråga eller info ni skriver här, skulle ni vilja maila till mig då? typ om träffar eller liknande... *blink blink* hinner inte alltid läsa ikapp 30 sidor när jag kommer hem..... så jag inte tappar bort er!

Ha en jättetrevlig påsk, om vi inte hörs under helgen!

Stora kramen!!

• Nickes-to-be

Middag på Mykonos Fredag den 13:e April!

Linum
    Carma
    Addiz
    Nides
    Tezz
    Lykke
    Miss P
    Bauti
    Nickes

• Nickes-to-be

Glad påsk!

Första jobb-veckan över. Lite mör i huvudet nu efter att ha hälsat på ca 1000 pers, sprungit i 100 nya korridorer osv... Men det är kuL!

Miss P: Jag är hemma över påsk och kommer säkert kika in här en del! Jag mailade dig igårkväll oxå!

• Nickes-to-be

Miss P: Vad konstigt att du inte får mina mail, verkar som om du inte har fått de senaste jag har skickat??? Kan jag ha hamnat i ditt spamregister eller nåt?? Eller har du råkat spärra mig på nåt sätt?? Hmmmm var ju en frissafråga juuu!!

• Nickes-to-be

MissP: Kan du bara skicka nåt mail till mig så kan vi se om det funkar om jag svarar på det istället.. Hmmm konstigt det här!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3