Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Bauti!
Avis på balkongen och bärsen!!!!
Tack Lykke och Linum för tipsen!
Ska kolla om det finns några gulliga pensionat i Mölle-trakten.
Bauti!
Avis på balkongen och bärsen!!!!
Tack Lykke och Linum för tipsen!
Ska kolla om det finns några gulliga pensionat i Mölle-trakten.
Ok, det lutar nog åt Mölle då!
Men vet inte vilken helg jag ska ta. Vi kommer ju först åka på bröllopsresa och sen är det festligheter var och varannan helg. Kanske ska man satsa på en weekend i september, när alla semestrar är slut?
Vi ska träffa fotografen idag! Hon kommer hem till oss.....blev bestämt i sista minuten så nu måste jag åka hem städa.....
Jag har ätit en chocolate chip-kaka. Vem är avis på mig??!?!?
Hej då Lykke!
Puman-prinsen,
det verkar som de flesta augustibrudar gått hem för dagen, därav inga svar.
Jag gifter mig om tre veckor och har följande kvar:
-Trycka upp vigsel-, och festprogram
-till sömmerskan för att göra sista ändringar i klänninge
-Till frissan på konsultation
-Hämta ringarna hos guldsmeden
-Hitta en tiara
-Håller på att gå in skorna
-Finputsa bröllopsvalsen
-Beställa blommor
Carma: Tog bara med det jag hade i huvudet. Som tur är har jag en skriven lista också.....Vill inte titta åt den just nu, efter det bauti skrev om stressen! Hehehe!
God Morgon!
Idag är det freeeeeeeeeeeeedag!!!! Skönt med helg även om jag är tvungen att jobba på måndag.....
Jag har på känn att det blir hippa i helgen.....vet inte varför, bara en magkänsla jag har. Vi som ska ut till Stora Holm imorgon och mäta bord och fixa.
Puman-prinsen,
Du hade tips om tiaror?
Igår hade vi förresten träff med fotografen och kom fram till att vi inte alls ska fotas ute på Hisingen utan faktiskt inne i stan!!! Hihihi! Vi ska börja att fota i lobbyn på Hotell Eggers som tydligen ska vara väldigt fin. Ska dit och reka i helgen! Sen har fotografen ett favoritställe på Magasinsgatan som hon fotat på många gånger och fått extremt bra bilder.