Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Godkväll. Hemma och läser ikapp mig i lugn och ro.
Tycker absolut att vi ska sammanföra killarna. Grilla låter som en toppenidé. När vi har införskaffat oss grillen kan vi vara här. Att försöka få med dem på picknicken skulle också vara kul. Vi får väl så fröna hemma och se vad som växer upp *fyndig*
Tezz: Listan med namnförslag stod på min "att-göra-lista" idag, men drunknade i allt annat. Mitt förslag var de tre första om jag minns rätt. Påminn mig imorgon bitti!!!
bauti:
Nä jag bor i Älvängen. Men jag är uppvuxen i Kungälv.
Någon här?
God morgon töser! Idag är det FREDAG!!!!!! :D
Godmorgon - shit vad ont jag har! Var hos massören igår i evigheter för att försöka få upp knutan, gick hyfsat men jag ska tillbaka dit om 2 veckor igen. Men, idag har jag en sån ENORM träningsvärk!!! Gör så satans ont rent ut sagt... Men, vill man vara fin får man lida pin!
Annars gick hela dagen igår till att fika och snacka skit med min kusin - bara bröllop bröllop bröllop.
Fick även köpt konversationskort som ska ut på borden och en gästbok.
Efter att ha läst trådarna så är ju min fråga, under omskrivning, är dreamnette plagg man har under klänningen??
Jag brukar chatta med min bröllopskusin på Familjeliv men blev anklagad för att spamma henne
välkommen Petra - tror att jag är sist in i gänget här...
Och jädissen är gift, undrar hur det gick?!
Återigen ett inlägg av mig, var på labb igår och lämnade blod och när hon skulle dra ut nålen så spräckte hon mitt blodkärl så hela v.arm är typ helt blålila - det är väl en jädrans tur att man inte gifte sig denna helgen!
MissP: Dreamnette är en affär i Trollhättan som säljer brudkläder.
Jag tror att jäddissen är på bröllopsresa på Seyschellern om jag inte minns helt tokigt. Härligt härligt...
Aha - men, varför hamnade den i filtret då? När carma skrev det? Eller, aha, kanske ansågs som reklam?!