• Addiz

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Jag gillar ju att pyssla, och jag har hittat perfekta små presenter.... :D

• Addiz

God morgon tjejer!

Bauti: det kommer gå som en dans; du bara blinkar lite med dina ögonfransar och så kommer all karlar med ögon i huvudet att köpa bilar (i plural) av dig! :)

Och Bauti har rätt: jag ska också ha såpbubblor. Jag hade tänkt beställa från Calligraphen, de har varit billigast hittils.

När jag var på Emilios så frågade jag om deras hemsida, men de sa att de inte hade nån.

Vad gäller presenter på bröllop. Ja, hur ska man göra? Jag brukar alltid på mina fester (födelsedagsfester, tjejfester etc) försöka fixa nåt speciellt. Jag älskar genomtänkta och genomgående teman, så för mig är det inget konstigt att ha små presentaskar vid gästernas platser. I bröllopets färger så klart. Jag har tänkt mig små mörkgrå askar (som samtidigt fungerar som placeringskort, så slipper jag fundera på det). Inuti ligger lite vinrött alt vitt silkespapper. I pappret ligger det några "snökulor" (godiset ni vet, yummy) och på toppen, med ett vinrött alt silverfärgat organzaband, ligger en liten snöflingeberlock (inhandlade på eBay så klart ;). Jag har inte tänkt berätta för nån (utom min m2b) och när folk får se detta så kommer de säga "åh, så typiskt Addiz!" :D Det är liksom lite min grej....

• Addiz

Oj vilket långt inlägg det blev...

Hörni, fick ni era nummerlappar med brevet från Vårruset? Jag fick informationsmaterialet men ingen nummerlapp.... :(

• Addiz

Malm: vilken schysst chef! =) Kul för er! Undrar om min chef kan sponsra oss med eh... en buss? ;)

• Addiz

Tezz: ringde precis Vårruset och talade in på deras telefonsvarare, hoppas dte löser sig!

• Addiz

Hmm, har redan kastat kuvertet... Förhoppningsvis skickar de en ny lapp! *hoppas hoppas*

• Addiz

Jag åker på lunch och sen ska vi provköra bussar på Volvo Demo Center! Ska bli askul! =)

I kväll är dte extra öppet i affärerna på Södra vägen, om dte är nån som vill shoppa lite senare idag. De har öppet till kl 20 och jag ska dit... man kan ju iaf titta lite, man _behöver_ ju inte köpa nåt... eller?!?! ;)

• Addiz

Jo, tjejer, tack för alla glada tillrop om mina gäst-presenter! :D Tänkte först göra egna askar, men hittade sen på nåt ställe på nätet för 4 kr st... Om jag nu bara hittar tillbaka dit... ;)

• Addiz

Carma: helt OK att dra en vit lögn, i bröllop och krig är allt tillåtet ;)

Malm: lider med dig, det är så himla jobbigt att ha en chef man inte trivs med... :( Gör som Linum föreslår, med vinet *fnissar* Blev lite avundsjuk på din dansklass ikväll. Jag brukar gå på Dance, med min halvhomosexuelle jättesöte instruktrö, men nu är han på semester i typ tre veckor!!!!! :( Vad ska jag nu träna? Gillar inte de andra, tråkiga, perfekt formade tjejerna som är instruktörer...

Fredag: jag kan maila dig om mitt jobb om du är intresserad, eller ta det på nästa fika :)

Det blev förresten en klänning och en glittrig stickad slipover på Södra Vägen, nu har jag nåt att ha på mig den 19:e iaf!

*kram* och så hörs vi imorgon...

• Addiz

Linum: jag ska försöka dyka upp.. vad ska ni sjunga??

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3