• Carma07

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Malm: Hahaha, det var nog inte bara påsen som var 10 år gammal. Riktigt så desperat är jag inte ännu.

• Carma07

Nu går det framåt i bröllopsplanerandet minsann. Har nu ringt och avbokat lokalen.

Har även ringt Emilios och de har kvar att hyra till vår dag.

• Carma07

fredag: Det var inga problem. Men så ljög jag faktiskt lite för henne. *usch* Sa att vi kanske kommer att skjuta på bröllopet och inte ville uppehålla bokningen isf. Och att vi får lösa det på annat sätt annars. Tex vår trädgråd. Så är man lite oärlig som jag så var det inga problem alls.

• Carma07

Malm: Ditt träningspass idag låter ju riktigt roligt.
    Tråkigt med din kollega förresten. Sucka och himla tillbaka till henne vet ja.

• Carma07

Tackar Tezz för länkarna. Har tänkt att det är dags att ta tag i det nu. Med din hjälp kan ju det ske med en gång.

• Carma07

Fredag: Varför vänta med att tjata till nästa vecka? Vi börjar nu. Ta nu tag i hindersprövningen, hindersprövningen, hindersprövningen. Gör det nu på en gång. *tjata, gnata*

• Carma07

Malm: Gäller den inte i 4 månader?

• Carma07

Fredag: Har du lyft på papprena till hindersprövningen ännu?

• Carma07

Puman-prinsen: Då kan man ju fixa redan med det nu då ju så man inte glömmer bort det sedan. Uih, vilken fasa att stå där framme och prästen säger; tyvärr ni får inte vigas här idag inte.

• Carma07

bauti: Vilken fin text. Man blev ju nästan tårögd.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3