Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Nu har jag varit på stan - och träffat på MissP. Dessutom vinkade jag till Fröken Malm (gick förbi deras balkong). Snacka om "Jag mötte Lassie"!!!
Nu har jag varit på stan - och träffat på MissP. Dessutom vinkade jag till Fröken Malm (gick förbi deras balkong). Snacka om "Jag mötte Lassie"!!!
Hej nickes!
har inte köpt dem än, men jag ska kolla vilka det är... Vänta lite.
Sötvattenspärla, silverstift 75 kr heter de. Den som heter dubbelpärlor öronhänge 150 kr är jättefina, om man vill ha lite längre örhänge (för det heter ÖRHÄNGE...)
Goddagens
Härlig helg med promenader, shopping, bokläsning och tårta. Synd att värmen försvinner nu... Ska bli kallt igen i veckan
Addiz: Hoppas att Boman mår bra. En del hundar borde bara spärras in...
Carma: Synd att du inte hade någon större lycka i Trollhättan. Du får säga till om du vill ha sällskap på klänningsrundorna
Var på Taras i lördags kväll. Vilket kanonställe! Dit måste vi ju gå nästa gång! Supermat och jättebra servcice. M hade bokat i smyg som present till mig. Me lika a lot!
Nides: Tack tack
Fröken Malm: Gud va kul... *garvar*
Tack tack för alla grattisar (mysko det blev i pluralis... )
Tezz: Jag tycker att "Härmed inbjudes ni..." låter ganska högtravande. Men fint. Hade nog valt 1 eller 3.
Vi ska ha:
Vi gifter oss!
Ni är hjärtligt välkomna att närvara
vid vigselakten mellan
x & x
i x Kyrka i x
datum + klockslag.
Vi avslutar kvällen med bröllopsfest
i x.
O.s.a senast datum till:
För övrig information, besök vår hemsida
www.x.com
Tezz: Tycker att det låter bra. Bra att skriva ut namnen så att man som gäst förstår vilka i familjen som är bjudna. Ska nog göra det också.