Inlägg från: Fröken Malm |Visa alla inlägg
  • Fröken Malm

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Fredag,
    Glöm inte hindersprövningen!!!!!!!!!!!

Nides,
    Hindersprövningen gäller i 3 månader. Jag skickade den när vi hade 2 månader kvar, det var god tid tyckte jag.
    Ang benvärmare.....fy fasen!

• Fröken Malm

Alldeles riktigt, den gäller i 4 månader.

• Fröken Malm

Lykke,

Jag drömde om dig inatt, IGEN! Drömde att du satt ut ditt staffli på Blocket för försäljning. Det stod att man skulle ringa Lykke Lykkesson. Weird, jag vet!

• Fröken Malm

Linum,
    Då kanske inte du kan åka med.....Då får du komma på vår vigsel!!!!!

Hoppas i alla fall att du känner sig bättre snart.

• Fröken Malm

Nides,
    De två dop vi varit på har vi köpt nån av Sängkammarböckerna. Finns Vita, silvriga och blå sängkammarboken. Den vi köpte var en sångbok med tillhörande CD med musik till visorna.

Till min brorson köpte vi också en flaska portvin som ska lagras i 18-20 år.

• Fröken Malm

Sen har jag favvobutiken Liten Karin i Haga. (Haga Nygata) De har såååååå söta grejer.

Ska nog dit idag, min bästa kompis fick en son i förrgår. Pratade med henne igår och hon sa att hon trodde hon skulle dö.......så ont gjorde det! *klappar händerna för öronen och ropar BINGO*

• Fröken Malm

Idag jobbar jag till 12.30 sen ska jag till frissan och slinga håret och på konsultation inför bröllopsfrisyren....Iiiiiiihhh!

• Fröken Malm

Tezz,
    Jag det blir nån form av halvuppsatt med slöjan ganska högt upp på hjässan. (Vill inte har slöjan fäst bak i nacken!)

• Fröken Malm

Jag ska ha beige axelbandslös BH och svinfula trosor som håller in, också beiga. De ser ut som en sån gördel som mormor har. Haha! När N såg mina underkläder som jag ska ha under klänningen sa han: "Fy fan!"

Har dock köpt ett set som jag ska byta om till på hotellet, precis om Bauti.

Ska ha stay-ups och ett strumpeband, som jag köpt på Twilfit. Med en blå rosett på.

Blått - Blå rosett på strumpebandet
    Lånat - Underkjolen
    Nytt - Klänningen
    Gammalt - En ring som jag fått efter min farmor

• Fröken Malm

Nej, jag ska inte ge blommor till varken mor eller svärmor. Tycker det är lite "cheeeeezy"....

Jag har precis bokat tågbiljetter till Stockholm i augusti med X2000. 380 spänn T/R för TVÅ personer....löjligt ju!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3