Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
aha.. jag tror jag har varit på teater där. jättekul när de spelade i de olika valven med massor av levande ljus
aha.. jag tror jag har varit på teater där. jättekul när de spelade i de olika valven med massor av levande ljus
God morgon
Fr Malm- så spännande med programmet. Ser fram emot att få titta på det. Har du kyrkoprogram också? Nyfiken...
Nickes- jag har kollat med henne. Tack. Jag måste kolla med R o sen skall jag ringa henne. Lite dyr kanske.
Det är mycket som står still just nu hemma (husmålaren, mammas målare, gräsmatteanläggaren o bröllopsplanering.) R har en mega konferens med sura fransmännen så allt ligger nere tills de åkt hem.
Åh va kul att träffa er. Jag har med mig kameran så ni blir förevigade
självklart fr Malm. Påminn mig
Va kul Tezz. jag är ju ingen pysslare men gillar alla affärer som förstår vad service är.
Bauti- hur går det med tavelramen?
reallifeweddings.people.com/
kul att titta på!
beror lite på vad de är för typer ni skall till men bra gåbortpresenter kan vara
-några bra kaffesorter från en riktig kaffeaffär
-riktigt fin choklad. sån som jag fick i mitt påskägg från karibien eller tahti eller så.
-bra olivolja, kryddor eller liknande. Affären som finns i Allum (oil and vinegar) har jättefina presentidéer
8.. ja just det... förtränger fortfarande
19 har jag skrivit upp däremot
ja det vore en bra idé
jag skall ha mörkbrun kjol själv så jag hoppas det blir snyggt