Inlägg från: Nickes-to-be |Visa alla inlägg
  • Nickes-to-be

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Lykke: Låter som en härlig helg i Köpenhamn! Hoppas ni slapp snön där igårkväll-natt

Fnissade gott när jag läste om fjärrkontrollen..

• Nickes-to-be

MissP: Tror jag har löst mail-mysteriet.
    Har jag det, så har du mail i din inbox

Alla andra: Hoppas ni har haft en jätteskön påskhelg, mycket godis och många ägg! Imorgon börjar en ny jobbvecka och jag är väl frånvarande hela dan som vanligt... Får se om jag hinner läsa ikapp på kvällen sen. Tisdagar är hektiska dagar, men imorgon kommer jag nog tro att det är måndag hela dan.

Ha en skön dag!

• Nickes-to-be

Halloj!
    Har läst igenom tråden lite snabbt, men det gick så segt så jag har glömt allt jag skulle kommentera.. *hmmm*
    Nästan 4000 pers inne på BT... jösses!

MissP hur har det gått på nya jobbet?

Malm: Säkert bara bröllopsnerver, din klänning är jättesnygg!

Tezz: Gött att det löste sig med chefen, oftast spinner man upp sina funderingar till jättesaker och sen när man väl tar tag i det så är det inte så farligt som man trodde... så brukar jag känna iaf. Kan göra en megahöna av en minifjäder som sen försvinner som av en vindpust när man tar tag i det. *pooooff*

Har kul men mycket nytt på jobbet, fortfarande lite snurrigt med vart jag ska sitta, har ingen telefon eller dator än.. så jag går runt och bekantar mig på avdelningarna och försöker få nån struktur i hur det hela fungerar. Kan säga att jag är totalt förvirrad och vet knappt vart jag är eller vilken dag det är. Gör ju inte saken bättre att det var tisdag idag fast det kändes som måndag...

Ser fram emot fredag! Ni kan väl maila mig vad som bestäms så jag hittar er!

Jag har tårt-tips oxå om nån vill ha!

Kram på er!

See ya!!

• Nickes-to-be

Malm, hur var prällen förresten?

• Nickes-to-be

Hallå nån kvar? Fick sluta tidigt idag! Skööönt, skulle börja kl 7 imorse (och jag är iiiiiiiiiiiiiingen morgonmänniska...) och givetvis var lilleman orolig inatt och vaknade kl 2 och skrek som en stucken gris. Gissar att han hade magknip för han pruttade på rätt bra och sen somnade han om. Trött mamma fick släpa sig upp ur sängen när klockan ringde...

Har inte hunnit läsa igenom tråden hoppas allt är bra med er!

• Nickes-to-be

Småläser lite i tråden coh fick en strååålande idé
    Sen efter alla vi har gift oss, och när alla är sugna på att byta jobb så kan vi starta en egen bröllopstidning, utan massa reklam (jo lite då om det ska gå runt kanske) men med alla de idéer vi själv har letat efter men inte hittat i alla de dyra tidningar som finns

• Nickes-to-be

Halloj!
    Jag hänger med imorgon!

Tezz: Har du nåt kontaktinfo till den där allergiläkaren du var hos?
    *i behov*

Kram på er, hemma tidigt idag men ska iväg...

• Nickes-to-be

Hej på er!
    Tack för i fredags, alltid lika kul att träffa er!!

Igår hämtade vi min ring!! *myyyser*

Blev lite besviken på graveringen bara, den är ytte-pytteliten så man får kika jättenoga för att se vad det står.. tur att vi själva vet vad det står, det är väl huvudsaken! När vi beställde ringen trodde hon i affären inte att den text jag ville ha inte skulle få plats men det fick den, fast det kanske var pga att de gjorde texten så liten, jag vet inte. Iallafall, jättenöjd med att det jag ville skulle stå fick plats men lite besviken att texten blev så liten...

(Svammel svammel, får sammafatta mig själv, så svamlig är jag)

Texten i ringen är inget mer avancerat än hans namn [hjärta] mitt namn och så datum.

Hur får de som skriver latinska ord plats?????

• Nickes-to-be

Igår när vi hämtade ringen så var vi även inne i en klädaffär, jag och dottern stod där och kikade på en hängare med strumpor. I affären har en morsa släppt lös sina tre smågrabbar (sisådär en 6-7-8 år gamla) och rätt vad det är lägger den ena upp ett falsett-falsett skrik (Ronja Rövardotters vår-skrik är rena skönsången i jämförelse) rätt i mitt öra! Det gjorde skitont, verkligen fysiskt ont i mitt öra när han skrek. Jag blev skitsur och kläckte nån kommentar och sen gav jag ungen en sån arg blick och stirrade på honom så om blickar hade kunnat platta till nån hade han vart som det tunnaste papper... *grrrrrr*

Jag hade ont i mitt öra i flera timmar sen.. *morrar*
    Usch vilken morsa att släppa lös ungar att leka i affärer, då är det väl bättre att lämna dom hemma....

Liten åsikt från lilla mig....

• Nickes-to-be

Linum!!
    Köpte du örhängen som passade till svävande pärlor-halsbandet på Vegi? Vilka är det i så fall?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3