Inlägg från: Fröken Malm |Visa alla inlägg
  • Fröken Malm

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Fredag,
    Nej, jag tror bara att de finns i Tyskland, för att de ska kunna hålla så låga priser. Det är dock en dansk affär.

• Fröken Malm

Jag har anmält mig! Skrev att det var min sista helg i "frihet" eftersom jag gifter mig nästa helg, eller nåt i den stilen....tänkte det kunde var bäddat för lite radiosuccé. Hahha!

• Fröken Malm

Tezz,
    Hur kommer ni göra med termosar till kaffet? Är inte så säker att HH har det att hyra ut......

• Fröken Malm

Addiz,

Den limericken var bra!

• Fröken Malm

Lykke!

Kan INTE komma och hämta staffliet idag! KOllegorna kom precis in med champagne och jag ska tydligen inte hem efter jobbet............GAH!!!!!!!!!!!!!!

• Fröken Malm

JIPPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!

Äntligen kan jag logga in! Kom inte ens ihåg i vilken mailadress jag reggat mig..

Ha det så trevligt ikväll, tjejer!

Bauti,
    Indien låter inte helt fel!

• Fröken Malm

God Morgon tjejer!

Jag har åkt på världens förkylning!! Täppt näsa, snorig, ont i halsen och en hemsk hosta!! Var hemma från jobbet igår.... Vill bli bra NUUUUUU! Nån som har nåt bra tips på en huskur så man blir frisk fort!?!?!??!?

Förresten, min bästa kompis meddelade igår att hon inte kommer på bröllopet, via SMS!!!!!!!!!!!! Är såååååå besviken.

• Fröken Malm

Vet inte vad det är för sätt.....var så upprörd igår. Har skickat ett långt mail till henne nu på morgonen.

Jag har svårt att tro att vår vänskap kommer hålla. Och det har inte bara med bröllopet att göra.....hon är kuvad av sin man, och det finns inget man kan göra! Bara stå och titta på......

• Fröken Malm

Linum,
    Ok, ska gå hem tidigare idag då....men först måste jag ju vänta in Gösta!!!

Ja, det är samma väninnna.....de har ju en treveckors bebis så jag begär inte att hon ska vara med och partaja natten lång, men på vigseln kan man gott komma, det har ingen bebis farit illa av. Förresten sover hennes man i gästrummet, för hans nattsömn blir störd av att bebisen vaknar och är hungrig......*suck*

• Fröken Malm

Ja, precis min teori. N sa att kopplet nog inte räckte så långt som till kyrkan.... Sorligt, men sant!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3