• Addiz

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Hej Nides!
    Saknade dig häromdagen!

• Addiz

Bauti: låter spännande, men jag har ingen möjlighet att ta mig dit...

• Addiz

Hej tjejer!
    Hemma från Lyon, med en dundrande huvudvärk. (Var dock tvungen att ta mig till jobbet iaf...)
    Ikväll kommer mina små kusiner på besök (13 och 14 år gamla, så där lagom trotsiga tonåringar) och vi ska laga lite lasagne och prata svenska (de har ganska nyligen flyttat till Sverige, så de behöver öva). Ska bli kul! :)

• Addiz

Highlands har stängt "until further notice", men annars vet jag att de hade bra whiskey-provningar där...

• Addiz

Tezz: stå på dig! Det känns ju snopet om hon skulle ha bokat dem i förra veckan, och hon inte gjorde det. Det får de ju lösa isf...

• Addiz

MissP: vad gald jag blir för din skull! :D

• Addiz

*glad ska det ju va

Läste nån annanstans om ett par som hade, nån dag innan OSA, skickat ut SMS till de som inte svarat, och skrivit typ: "Nu går vi igenom vår kom-ihåg-lista inför bröllopet, och jag hoppas vi inte glömt er? OSA är imorgon." Eller dyl, kommer inte ihåg exakt vad de skrev...

• Addiz

Puman: har förstått att just det här med OSA är svårt inför bröllopet. Vissa fattar inte att man ska höra av sig oavsett, och andra, när paret har ringt upp dem, har sagt: men det är ju självklart att vi ska komma. förstod ni inte det?"

• Addiz

Ha en trevlig resa Linum!

Och ha en trevlig helg, ni andra!

*kramis*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3