Inlägg från: Puman-prinsen |Visa alla inlägg
  • Puman-prinsen

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

MissPhoenix - Billigt är det, tycker det är bra att dom inte tar överpris på tårtan.
    Har jobbat i fabriken ett par sommar för några år sen och extra i nordstans konditori och den som ligger kungsport.
    Aha, min pappa känner nog honom, kommer inte ihåg alla där.

• Puman-prinsen

Nu vill jag bara hem!
    På lördag ska jag träffa min mamma så ska vi handla lite. Har några små saker att handla så lika bra att ta det så är det inget kvar att köpa till bröllopet.

Efter det så tänkte jag åka hem till mina föräldrar och fixa med festprogramet.

Blir inte så mycket kvar att göra efter det

• Puman-prinsen

ÄNTLIGEN!
    Nu packar jag mitt och åker hem

Trevlig kväll till er alla...

• Puman-prinsen

God morgon på er!
    Känns underbart att det är så fint väder även om jag sitter på kontoret, tänker bara på att det är fredag idag och att jag ska få njuta av vädret hela helgen

Nickes-to-be - Jag har börjat med festprogramet. Visst gifter vi oss i augusti men det är den 1 så det är inte så långt kvar.
    Ca 1 månad och 3 veckor kvar nu

TezzAmore -GRATTIS! till att ha uppfyllt målet måste kännas toppen.

• Puman-prinsen

FredagenDen13 - Hej där
    Min m2b Jobbar hela helgen så jag och lilltjejen får försöka hitta på nåt kul!

Vad har du för planer?

• Puman-prinsen

FredagenDen13- Vi har henne hela veckan.
    Blir nog att vi tar oss in till stan, kanske Liseberg. Blir lite shopping imon med henne och min mamma.

Ååå vad tråkigt att behöva jobba hela helgen!

• Puman-prinsen

TezzAmore - Det är sånt som händer, men man ska bjuda dom man vill ska närvara på ens speciella dag.

Inte tänka att dom ska tro att du bjuder in dom för dom bjöd er.

• Puman-prinsen

FredagenDen13 - sno dom rakt av
    Hade jag gjort. fniss
    lykke07 - Ibland vet man exakt vad man vi ha så då kan det kosta lite mer, men det är det värt.

• Puman-prinsen

MissPhoenix - Vad ta hon för ett nytt sett franskt?
    Nyfiken på vad sånt egentligen kostar.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3