Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Starten är vid Björngårdsvillan, så om vi träffas vid bensinstationen vid infarten till parkeringen kanske det blir bra?
Starten är vid Björngårdsvillan, så om vi träffas vid bensinstationen vid infarten till parkeringen kanske det blir bra?
Hej Nickes!
Kul att du lever
ÅHHH!! Schlagerquizz! JAG ÄR PÅ!!!
Möööörning!
M hade gärna följt med i kväll, men tyckte att det verkade lite tråkigt att sitta där helt själv och vänta på ett gäng tjattermajor
MissP: Skönt att alla mår bättre och att ni har kommit till sans igen med bröllopet.
Såg en film igår - "Efter Bröllopet" (dansk film av Susanne Bier). Rekommenderas varmt. Bra skådespelare! ...och så fick man gråta en skvätt igår också
Tjejen som spelar hans dotter är riktigt bra tycker jag. Har aldrig sett någon böla så naturligt på film förut.
Ett störande moment i filmen var alla närbilder på 1 av 2 ögon på personerna... det blev lite patetiskt efter 15:e gången...
lykke: Tack! Jag blir så irriterad ibland.
De flesta som skriver dumma inlägg menar ju inte hälften av vad de säger, utan är bara rent och skärt arga (på vad som helst).
tezz: BLI FRISK! Annars får jag starta tidigare och jogga hela vägen...
Om du inte hinner känna dig halvfrisk igen så får du väl sitta och vakta vår korg
Tezz: Visst är det idiotiskt att man har samma storlek på jacka som byxor?! Vilken normal människa är en storlek rakt igenom?..
lykke: Var det inte något krig på 1800-talet också?.. *puss*
*promenerar de 2 metrarna ut i köket och fixar lite honungste åt tezz*
Fick just ett brev och något slags medlemskort på Berså (är det kanske gamla Bers å Bar) vid Kungsportsplatsen. De startar en schlagerklubb och skall hålla på varje torsdag! Yipee! Me love schlager. www.schlagerklubben.se