Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Jag skall ha bruna tärnklänningar, fastän det är ett sommarbröllop. Tycker ni det är fel? *funderar*
Jag har fått väldigt olika kommentarer....
Jag skall ha bruna tärnklänningar, fastän det är ett sommarbröllop. Tycker ni det är fel? *funderar*
Jag har fått väldigt olika kommentarer....
Addiz: Åh vad kul att höra!
En "kompis" undrade om det var kobajsbrunt... *hmm* Tärnorna skall ha likadana klänningar, med ett ljust band under brösten, som matchar min klänning.
Mitt teama är guld, så det känns rätt.
Nides :
Nej, tyvärr inte!
Jag har letat, å letat, å letat....
Men jag fann tyvärr inga. Kändes som att det är ett hopplöst fall att hitta de rätta klänningarna.
Antar att du också har letat överallt?
Vill du ha långa eller korta klänningar?
Jag skall faktiskt sy upp klänningarna.
Min svägerska syster är svägerska och kommer att sy dem till mig. Jag skall köpa tyget idag efter jobbet.
lykke07: Det kommer säkert att bli jättesnyggt. Men visst var det att den skall bli uppsydd?
Är det för att du inte funnit "den rätta"?
Nides: Jag hade också problem med kroppsformerna. 1 person är en normal 38:a, lätt(om man nu inte skall ha brunt) att hitta. Men den andra tjejen är en 42-44, med ett par bröst som inte får plats i en 44:a. Vad 17 gör man då?!
Sedan är en jätteblond & den andra svarthårig
Så det kommer nog att bli riktiga kontraster på bröllopsfotona.
lykke07: Ja, det är inte lätt att hitta just det man vill ha, till rätt pris.
Jag fick inte ihop pris & rätt modell när det kom till tärnklänningarna.
Jag vet vilket datum jag skall bli hippad... vet att jag inte skall veta, men jag har lyckats få reda på det.
lykke07: Mycket bra fråga!
Det är jag osså nyfiken på...
Nu försvinner jag snart för dagen.
Vi ses ikväll!
Ser ni någon förvirrad halvblond, lockig tjej med vitjacka på Evas Paley, runt 18.30, så tjoa på mig!
Addiz:
Oj!
Det var tidigt. Nu börjar jag bli lite småstressad
*suckar*