Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Ni kan väl säga när det är bestämt var det blir för ställe. Blir det träff på ett café så följer jag mer än gärna med.
Annars så för det bli att jag följer med en annan gång.
Ni kan väl säga när det är bestämt var det blir för ställe. Blir det träff på ett café så följer jag mer än gärna med.
Annars så för det bli att jag följer med en annan gång.
TezzAmore - Det förstår jag, inte bara jag som gifter mig
Men som sagt, bröllop, barn och renoveringen är inte gratis.
Skulle jag haft en fett plånbok så hade det inte varit några problem. Har tyvärr inte det...
Men självklart ska tycker jag att ni ska gå på restaurang om det är det ni är sugna på. Hänger bara med er nästa gång det blir fika på ett café.
Kan hela vecka utan tisdag, avslutning på dagis då
Inte så lätt att få det att gå ihop när man är så många, men som jag förstår det så kan inte MissPhoenix på måndag och jag kan inte på tisdag. Hur var det med onsdag? vem var det som inte kunde då?
eller varför inte torsdag eller fredag?
Onsdag, torsdag eller fredag då?
Tråkigt när man jätte gärna vill träffa er men inte får ihop det så alla blir nöjda..
Aja så är det ibland
Nu ska jag äta lite.. kram kram
Ha ha , redan glömt att det är midsommar på fredag!
Så torsdag är inget alternativ då?
God morgon tjejer!
FredagenDen13 - Låter som en smarrig frukost
Var åker ni till miniresan då?
Var jätte nöjd med mötet och provsmakningen igår.
Blev lite små ändringar i maten bara men annars super nöjd!
Fick även smaka på vinerna.. Hi hi
TezzAmore - Jag känner verkligen med dig! en-gång-i-månaden-monstret är verkligen kvinnans värsta fiende i allt från smärta till konstiga sug..
Räknade faktiskt ut i måndags om monstret visar sig på bröllops veckan. Det gör den inte !!
FredagenDen13 - Vad härligt det låter att bara var så där spontana!
Tjejer! det hade väl varit en av dom värsta sakerna som skulle kunna inträffa, få monstret och ha ont och bara känna sig blä!
Jag skulle nog proppa i mig värk tabletter om det skulle hända.. Ha ha
Nides - Visst blir det fint med celofankuvert! Och billigare än vanliga kuvert är dom med
Nides - Andas! Det är säkert JÄTTE fin!
Inget att vara orolig för.
Det här med fikat så frågade jag om varför inte onsdag, tors eller fredag funkade? Men då var det nån som sa att det var midsommar då?
Konstigt? är väl midsommar nu på fredag?? hehe
SNÄLLA!! Kan vi inte ta fikan på en av dom 3 andra dagarna`
Vill sååå gärna träffa er... snyft
Som jag förstår det så var det på måndag och tisdag som visa av oss inte kunde men resten av veckan verkade ju funka vilken som av dagarna...
Tezz - Hjälp!
Nides - När kommer din mamma då?
Tji fick jag för det...
Nides - Du kommer känna dig som en prinssesa när du provar klänningen
Ha det gott tjejer!
God morgon!
Var man kan köpa en? vi köpte vår på Papperiet... Jätte fin var den!
Har ni Swedbank så har dom också att man kan byta ut sitt kort mot ett med ett personligt motiv