Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Nej men fasiken Linum, va kul att ni tittade förbi. Men vi var på karnevalen istället.. Det var trevlligt också men hade ju varit kul att träffa dig
Nej men fasiken Linum, va kul att ni tittade förbi. Men vi var på karnevalen istället.. Det var trevlligt också men hade ju varit kul att träffa dig
Inte om han är bitter Fika utlövas i mängd. och är ni snälla får ni vara med på snigeljakt också *visst är jag snäll*
Fru Malm...Va kul att du är här. Vilket vackert bröllop. o vilken vacker brud. Bilderna på fotografens blog är helt underbara!
Fru Nibla .. det kommer ta tid att lära sig.
Tezz - var du på Mama mia i helgen. Så kul- vi skall dit 7 juni.
Helgen har varit bra- slapp fredag, karneval, krogbesök o middag hos vänner på lördag, hemfix hos mamma, middag o snigeljakt igår.
Kul med fika idag. Sen blir det tvätta o packa. Sticker onsdag till Madrid. 0445 hämtar taxin... det borde vara förbjudet...
O ingen chans att smita för en tur runt Rhone? Vi var på vinprovarresa runt Rhone- jättetrevligt och härliga viner.
Det blir en välidigt leisurekonferens- meningen är mer att ha möjligheten att diskutera än att producera så mycket. Sen sticker de hem på fredag em o då har jag ett dygn för mig själv. Så skönt.
Addiz- du får gärna följa med till Madrid Jag stannar kvar en extra dag - skall shoppa skor..
Jag säger att jag skall gå på Prado men jag skall shoppa skor till bröllopet
Å Nibla- ser fram emot att höra allt. Kommer du i kväll?
Fasiken va snabbt det gick. Var det huset ni tittade på?