Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
tack, hon har gjort diademet så att jag senare kan använda det som halsband, himla smart
tack, hon har gjort diademet så att jag senare kan använda det som halsband, himla smart
Tack- jag hade ju en massa sötvattenspärlor som mamma köpt i Indien. Kul att kunna använda dem. Hon hade polerat dem så de såg ursnygga ut.
Puman- va härligt med lägenheten. Roligt med renovering
Du kan få kolla Linum- det kanske kan vara något man kan kopiera? Jag är så nöjd med silversmeden. Hon är kanonduktig-och har massor av idéer.
Det är kul att jag kan använda det till halsband- skall ju på bal i Buenos Aires så svart långklänning o det som halsband blir perfekt - hoppas jag.
Miss P- ja det var gratis.
bauti- kanske en klänning att ha på mig
Miss P- make o fotografering är tydligen gratis men bilderna kostar... lite tricky alltså
jag skall kolla med väninnan som var där. Jag kommer inte ihåg vad hon sa- hon köpte 4 bilder så man behövde inte köpa alla, det kommer jag ihåg.
miss P- fick du mailet?
att vilja göra snygga inbjudningar är ju världens anledning till att ha fler kalas
bauti- ha det så bra. När börjar du försäljningen av rabarberbladen? jag är en klar spekulant