Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Ja nåt härligt Göteborgskt. Ett kilo räkor, en Pripps blå och en tur med Styrsöbåten i sommar
Ja nåt härligt Göteborgskt. Ett kilo räkor, en Pripps blå och en tur med Styrsöbåten i sommar
Fr Mlam- tack för adressen. O spännande med höhippa.. det borde ju bli snart. Det är väl bara 6 veckor kvar till bröllopet
Styrsöbåten är Västtrafiks vanliga båtar ut till södra skärgården. kostar 2 kuponger- man åker från Saltholmen till Styrsö, Asperö, Donsö etc. Hur mysigt som helst
jag var inne på Bluebox när jag var i Mlamö senast. Många roliga saker men många av deras saker finns på Sorbet på Södra Larmgatan.
Nåt för bröllopsdagsmorgon
www.blubox.se/showinfo.asp&method=varu&varu=presentbocker&time=1
God morgon Guapas.
jag smet tidigt igår. IKEA och 421 med mamsen. Handlade lite till kontoret + en slinkig morgonrock till mig. Tänkte jag skulle se tjusig ut i Köpenhamn
Sen gick vi igenom mammas nya lägenehet- skrev upp vad som behövdes göras med färg o tapeter o liknande. Var inte hemma förrän nio - tröööött. Idag är jag piggare. Massor av jobb att göra tyvärr men har inte riktigt samlat ihop mig ännu....
Vi åker ner på påskaftons morgon, stannar en dag o sen till Landskrona
Det är stor skillnad när både jobbar. Hoppas ni kan fira jobb med en liten tur. Vi reser en del... men inte så ofta tillsammans, ensamma. R reser rätt mycket i jobbet.
Det låter ju perfekt. Italien, dagen efter bröllopet... Härligt
varför kan man orka bry sig så mycket om var man får sitta på en fest... ja språk kan jag förstå lite grann men sen.... hmmm...
Tezz - får du stooora bölder så får du fota o visa oss
Shoppade väldigt lite på IKEA- förutom den slinkiga morgonrocken blev det paketsnören och en glaskruka. I badrummet skall jag uppdatera lite. Köpte ett bord på loppisen som skall målas grått. På det blir det glaskruka med orkidée. Tänkte ställabordet mellan korgstolarna i badrummet. Perfekt ställe för drinken