Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
www.youtube.com/watch
Ahahahahahaha haha hahahaha
Skall vi köra en sådan här tjejer?????
Oppppssssssss fel sorry, nytt försök
www.brollopstorget.se/Forum-1-3/m2209603.html
Godkväll. Har nu äntligen kunna gå in här och läsa ikapp mig. Är så jättetrött och kommer knappt ihåg vad jag läst nu. Ni verkar vara några stycken som försvinner över påsk. Jag får önska er Glad Påsk redan nu om ni hinner läsa det.
Glad Påsk til alla förresten om jag inte hinner in här i tid imorgon.
Med mitt minne är det lika bra att önska
Glad Påsk redan nu *pustar ut å tackar carma*
Glad Påsk på er era kycklingar
Halloj!
Börjar med att säga GLAD PÅSK!!
Har inte kunnat kika in här nu när jag jobbar och på kvällarna så har jag inte orkat eller haft tid. Har ju lilleman och storasyster oxå när jag kommer hem, och man har ju saknat dem när man plötsligt är borta på dagarna
Ingen som råååkar ha msn igång på kvällarna? Saknar ju er oxå!!
Jag vill följa med på fredag den 13:e!!!
Bauti: Kan du ha 39 i skor så kommer jag sälja ena paret (antagligen dom för 69:- men har inte bestämt mig riktigt än.... )
Och det är ju ett kap
För några veckor sen när jag var på föräldragrupp så var där en av mammorna som plötsligt sa: jag ska gå på bröllopstårtkurs i helgen, ingen som ska gifta sig snart??! Joo jag!! Hon är konditor/bagare tydligen så jag fick lite info och bilder av henne på mailen, så om nån är intresserad så säg till mig så ska ni få infon ni oxå!!
Får jag lov att vara lite besvärlig? Om det är nån sån där intressant fråga eller info ni skriver här, skulle ni vilja maila till mig då? typ om träffar eller liknande... *blink blink* hinner inte alltid läsa ikapp 30 sidor när jag kommer hem..... så jag inte tappar bort er!
Ha en jättetrevlig påsk, om vi inte hörs under helgen!
Stora kramen!!
Middag på Mykonos Fredag den 13:e April!
Linum
Carma
Addiz
Nides
Tezz
Lykke
Miss P
Bauti
Nickes
Nickes: Tack för omtanken med skorna . Men det är fel färg och alldeles för lite bling bling. Jag jagar olivgröna skor.
Jag har insett att jag får leta ordentlingt.
Skall snart iväg på ansiktsbehandling (kemisk piling) och peddikyr. Risken är stor att jag kommer se ut som en torr fisk när vi ses nästa fredag.
Är hemma igen efter en låååååååååååååång natt på sahlgrenska. Var hos min ordinarie läkare och lämnade prover och för kontroll men dom var så urusla så hon skickade mig raka vägen dit. "jag ger dig en remiss så går det fort" - eller hur, 16 timmar satt jag där som ett fån för att få höra att - nej, är det så här illa. ja, då får du bli sjukskriven igen. Hallå!!! Jag börjar ju på mitt nya jobb på mån... jag vill inte börja med en sjukskrivning. Sååå efter många om och men så fick jag lova om(?) jag gör ett försök att börja jobba och det inte går så fick jag lova att sjukskriva mig......
Livet är inte på topp direkt idag. Och till råga på allt så missade jag bodypumpen, som jag konstigt nog, faktiskt såg fram emot!
oj vilket långt inläg...*sorry*
Bauti - det finns en affär vid avenyn ungefär som inte enbart säljer skor utan även säljare kläder och väskor och dyl och doom har mycket fräcka lite ovanliga skor....
En kompis köpte ett par vita boots med nitar som hon gifte sig i
Välkommen PumanPrinsen!
MissP: Stackare *klappar på dig & ger dig en kram*
Vilken gata ligger den affären på?
Har nämligen finkammat avenyn. Men jag kan ju ha missat den. Jag besökte mestadels butiqer som hade lite skor (dom brukar ha de fräckaste skorna).