Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Hej på er
Hoppas ni för en härlig midsommar. Drick mycket snaps o sjung små grodorna åtminstone på tre språk O glöm inte att hångla mycket.
Lykke
Hej på er
Hoppas ni för en härlig midsommar. Drick mycket snaps o sjung små grodorna åtminstone på tre språk O glöm inte att hångla mycket.
Lykke
Nu är vi framme på landet. Lite4 fika o lugn o ro väntar
Linum- underbara texter! Hoppas ryggen blir bättre o att du slutar spruta frysgegga på dig ...
Miss P- vad är det med dina chefer? Skallv i slå dem?
Tezz-dags att byta jobb verkar det som
carma- sköt om dig ordentligt. Vakta vår förort under helgen
jag tycker gott att du kan sjunga lite för dig själv Tezz. Och tack så mycket för texterna. Precis vad vi behöver
japp- här sjungs det alltid snapsvisor. Man för inte dricka utan sång. Jag har tre nya med mig i år före det att du o Linum bidrog med ännu fler.Herregud.. det blir bara sjunga o inget dricka alls.-)
lite självömkan klär dig.-)
hoppas att du sjöng ordentligt då.-)
nej nu skall jag sluta jobba( o läsa BT....) dags för drink o heminredningstidning
God morgon
hoppas helgen varit bra. vi har haft det trevligt men inte speciellt mycket party. mat, vin, spela kort o sova stod på programmet. Jag fick en liten diamantring av min svärmor- söt ring o snäll gest även om det inte är en ring i min smak.
Tezz... idag är det två månader kvar....
Nickes- det är vackert när en brud gråter tycker jag
jag lyssnade på Sommar ogår. marc levengood- helt underbar. Han hade skrivit en ny text till "den blomstertid" - underbar text. Den går att lyssna på på SR.
Carma- vad är du ute efter för musik?
senaste bröllopet jag var på gjorde vi en gästbok som "mina vänner" ungefär. Det var en kul version. den finns också att köpa på Designtorget
gästboksidé
www.bokus.com/b/9789163116148.html
Spännande Carma- nyfiken på vad ni väljer. Visst är det viktigt att det är texter som betyder något.
japp jag ringde henne i onsdags o vi skall höras i veckan.
Äh.. vad säger ni? Skall vi strunta i det här- ta ledigt från jobbet. Sätta oss på Styrsöbåtarna- till Vrångö kanske. Sol o bad. Vin o filosofi? Vore det inte trevligare????
ok- då sticker vi Tezz. Jag är sååå sömnig idag. Semesterlugnet har infunnit sig här
fredag- ett litet biktbås vore ju en kul idé att ha som gästbok.
tezz- vilka supersöta presenter. Visa-kortet gillar jag. Hur beställer man det?
Va kul- jag har swedbank men R har nog Nordea. lagom present till honom
ja det skal bli kul. Vilken tid är det? Tezz- vi kan väl ta en fika efteråt o ha en riktig after-gråt *s*
jag tänkte köpa en liten present till R idag som kom ihåg inför bröllopet. Några bra idéer?
då slår du o jag ihop oss åtminstone. Jag tror man botar sådana känslor med överdåd av choklad
hmmm... något att tänka på... jag funderade mest på en bra almanacka med mycket -kom-ihåg *s*