Inlägg från: Susanne Gräslund |Visa alla inlägg
  • Susanne Gräslund

Finns det några Sollentuna brudar??

Jag vet inte heller om jag egentligen kan räkna mig till Sollentunabrudarna, men jag är född och uppvuxen där tills jag flyttade hemifrån. Mina föräldrar bor fortfarande kvar i samma hus i Fågelsången.

Tyvärr gjorde min bror slut lite på Sollentuna när han gifte sig då de hade sin fest i Edsbergs slott och vigseln i och för sig i Eds kyrka i Upplands Väsby. Därför har vi valt att leta i Täby och Danderyd som min blivande kommer ifrån och har nu bestämt oss för vigsel i Täby kyrka och fest på Enebybergs gård. Inte så långt bort i alla fall.

Lycka till alla Sollentuningar!

mvh,
    Susanne

• Susanne Gräslund

Kickan: Vi ska gifta oss den 24/5, samma dag som ni alltså. Hoppas att vi får fins väder och att det inte är för kallt. Vi hade tänkt att ha fördrink ute om det går.

mvh,
    Susanne

• Susanne Gräslund

Hej igen Kickan!

Nej, vi har inte skickat ut inbjudningarna ännu, däremot har vi storstilade planer på hur de ska se ut och förhoppninsgvis är de klara om en månad eller så. 3 månader innan känns rätt lagom att skicka ut dem. De flesta närstående vet ju redan om när det ska bli ändå.

Jag är 29 och fyller 30 i år., dvs 73:a. Är du 75:a eftersom du kallar dig Kickan75? Hur som helst så är jag uppvuxen nära Sollentuna C på Helenelundssidan.

mvh,
    Susanne

Svar på tråden Finns det några Sollentuna brudar??